En super aften i ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. oktober 2011

olander87

Igår var min kæreste og jeg til en rigtig hyggelig aften i ønskebørn, i Ikast... Der kom en jordemoder og fortalte en masse om fødslen, smertelindring osv. Kan hører at det bliver holdt i flere ønskebørn butikker, jeg vil helt klart anbefale andre at deltage til sådan en aften, det var gratis at deltage.. Der var sandwich, vand, gullerødder, agurker, div. frugt, saltstænger kaffe og en lille lodtrækning om lidt gaver... De 3 timer gik rigtig hurtig og det var dejligt at møde andre gravide...Syntes virkelig at butikken i Ikast og jordemoderen Diana Borbely fortjener en stor ros....Som nævnt syntes jeg også du/i burde tage med til sådan en aften i jeres ønskebørn butik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

olander87 skriver:

Igår var min kæreste og jeg til en rigtig hyggelig aften i ønskebørn, i Ikast... Der kom en jordemoder og fortalte en masse om fødslen, smertelindring osv. Kan hører at det bliver holdt i flere ønskebørn butikker, jeg vil helt klart anbefale andre at deltage til sådan en aften, det var gratis at deltage.. Der var sandwich, vand, gullerødder, agurker, div. frugt, saltstænger kaffe og en lille lodtrækning om lidt gaver... De 3 timer gik rigtig hurtig og det var dejligt at møde andre gravide...Syntes virkelig at butikken i Ikast og jordemoderen Diana Borbely fortjener en stor ros....Som nævnt syntes jeg også du/i burde tage med til sådan en aften i jeres ønskebørn butik...

Det lyder som et supergodt tilbud til gravide.

Anmeld

4. november 2011

olander87

Yep, det var det virkelig...Og det bedste er jo alt det der er gratis... så kan man da ikk sige nej til at deltage....Og det var ikk noget med vejtrækningsøvelser osv. så alle kan være med, selv mændene....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.