Hummel størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.416 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

CamillaSoefelt

Er der nogen som kender til Hummels størrelser på jakkerne?

Skal have købt en vinterjakke til min søn og 86 plejer og være for stor, derfor tager vi altid en str 80...

Men kender I til om Hummels str er store el små i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Henriette1708

Vi har lige købt denne jakke til vores søn i str 86. Og den passer ham rigtig godt, selvom han er bruger 80 normal.

Vi har samtidig købt flyverdragten magen til i samme str, men den er lidt større i størrelsen, men ikke meget.

http://bahne.dk/Products/Hummel/Baby%20Drenge/Hummel%20jakke%20-%20Alek%20jacket%20ensign%20blue.aspx

Anmeld

28. oktober 2011

Angelspot

CamillaSoefelt skriver:

Er der nogen som kender til Hummels størrelser på jakkerne?

Skal have købt en vinterjakke til min søn og 86 plejer og være for stor, derfor tager vi altid en str 80...

Men kender I til om Hummels str er store el små i det?

Jeg har ingen jakke, men har købt en fleece køredragt i Hummel til min søn i str 80 og den er ret stor i størrelsen. Vil tro han kan passe den når han kommer op i en lille 86.

Anmeld

28. oktober 2011

CamillaSoefelt

Tak til Jer som svarede. Jeg var så heldig og få den Hummel i blå og gul til 360.- i Bahne hvor der var 20% rabat:-)! Og tog den i str 86.. Synes 80 så meeeeeget lille ud.

Anmeld

31. oktober 2011

DK

CamillaSoefelt skriver:

Tak til Jer som svarede. Jeg var så heldig og få den Hummel i blå og gul til 360.- i Bahne hvor der var 20% rabat:-)! Og tog den i str 86.. Synes 80 så meeeeeget lille ud.

Vi har også købt denne jakke til Richard. Richard er 77 cm lang, og vi købte en str 86. Jeg synes at ærmerne er fint lange, men selv "kroppen" er lillebitte. Altså Richard passer den jakke på en prik nu, og jeg tror ikke den kommer til at passe hele vinteren. Så det var nok godt at du købte den "store"

Anmeld

31. oktober 2011

CamillaSoefelt

DK skriver:

Vi har også købt denne jakke til Richard. Richard er 77 cm lang, og vi købte en str 86. Jeg synes at ærmerne er fint lange, men selv "kroppen" er lillebitte. Altså Richard passer den jakke på en prik nu, og jeg tror ikke den kommer til at passe hele vinteren. Så det var nok godt at du købte den "store"

Lige præcis ja, kroppen er micro lille... Og specielt i str 80... WOUW!!

Men en super fin jakke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.