hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.589 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Susan1978

jeg har i over en uge nu haft ondt i halsen.. eller det er faktisk når jeg synker det gør ondt. - har svært ved at spise og drikke. Det gør ondt uden på halsen når jeg trykker.

det gør ondt omme i nakken også..
en sagde til mig det var mine kirtler..

men hvad er det, det er vel ikke halsbetændelse, når det ikke bliver til mere. - har ikke feber, men er frygtelig træt.

Jeg har været på arbejde hele ugen, for jeg føler ikke jeg kan blive hjemme når jeg ikke er "rigtig" syg.

MEn er der nogen der har en ide om hvordan man får det til at gå væk, har prøvet mygomyst eller hvad de brusetabletter hedder, strepsil, te i spandevis .. men intet hjælper.

håber i ved hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre ved det..

Susan som er ked af at have ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Becks

Susan1978 skriver:

jeg har i over en uge nu haft ondt i halsen.. eller det er faktisk når jeg synker det gør ondt. - har svært ved at spise og drikke. Det gør ondt uden på halsen når jeg trykker.

det gør ondt omme i nakken også..
en sagde til mig det var mine kirtler..

men hvad er det, det er vel ikke halsbetændelse, når det ikke bliver til mere. - har ikke feber, men er frygtelig træt.

Jeg har været på arbejde hele ugen, for jeg føler ikke jeg kan blive hjemme når jeg ikke er "rigtig" syg.

MEn er der nogen der har en ide om hvordan man får det til at gå væk, har prøvet mygomyst eller hvad de brusetabletter hedder, strepsil, te i spandevis .. men intet hjælper.

håber i ved hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre ved det..

Susan som er ked af at have ondt.

Hm, det kan være streptokokker? Har jeg lidt meget af plus halsbetændelser...

Prøv at ringe til din læge mandag, eller kontakt lægevagten hvis det bliver uudholdeligt, så kan de pode dig engang og se hvad det er...

God bedring
Knus

Anmeld

6. februar 2009

Munder

Hej Du

Det lyder som en virus på halsen. Jeg var så heldig at have det sidste jul. Det gør voldsomt ondt at synke, men ellers er man frisk nok. Kun hvile og tiden gør det bedre - det tog omkring 14 dage, så var det væk.

Men jeg er jo ikke læge, så jeg ville kontakte lægen, hvis det fortsætter.

God bedring
Dorte

Anmeld

6. februar 2009

Susan1978

ja grunden til jeg ikke har været til lægen er at jeg ikke gider spilde tid på bare at få at vide at det er en virus.. for det siger de sgu altid..

Anmeld

6. februar 2009

Becks

Susan1978 skriver:

ja grunden til jeg ikke har været til lægen er at jeg ikke gider spilde tid på bare at få at vide at det er en virus.. for det siger de sgu altid..

Hvis det er streptokokker får du penicillin eller antibiotika...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.