Kunne ik lade vær :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Tullemuzz

Var lige i Seeds i dag og fandt en sød hagesmæk og kunne bare ikke lade vær med og købe den desværrer var det den eneste de havde med tekst men håber da på og finde flere når lille pigen vil ud af sin hule
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Zeus

Tullemuzz skriver:

Var lige i Seeds i dag og fandt en sød hagesmæk og kunne bare ikke lade vær med og købe den desværrer var det den eneste de havde med tekst men håber da på og finde flere når lille pigen vil ud af sin hule

De plejer at have dem i Ønskebørn

Anmeld

26. oktober 2011

Tullemuzz

Zeus skriver:

De plejer at have dem i Ønskebørn

Det er ikke lige et sted vi er så tit, men når jeg har født har kæresten lovet at vi skal se på flere

Anmeld

26. oktober 2011

Zeus

Tullemuzz skriver:

Det er ikke lige et sted vi er så tit, men når jeg har født har kæresten lovet at vi skal se på flere

Iiih, ved man ellers kan købe dem på nettet et sted, men jeg kan simpelthen ikke huske adressen... Ved Alexis-i den virtuelle verden! har den, men hvis det ikke ligefrem haster, så er det jo ikke nødvendigt

Men ja, de er så søde! Har selv én til Cajsa.. Ved man også kan få dem med "Farmors pige", "Farfars pige", "mormors pige" osv osv

Anmeld

26. oktober 2011

Tullemuzz

Zeus skriver:

Iiih, ved man ellers kan købe dem på nettet et sted, men jeg kan simpelthen ikke huske adressen... Ved Alexis-i den virtuelle verden! har den, men hvis det ikke ligefrem haster, så er det jo ikke nødvendigt

Men ja, de er så søde! Har selv én til Cajsa.. Ved man også kan få dem med "Farmors pige", "Farfars pige", "mormors pige" osv osv

Ja de er søde de har alligevel en hvis charme på de små pus synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.