7 mdr. - ris & pasta???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.815 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

birthee

Hej derude

Jeg vil gerne servere ris for Caroline, men den kære pige har jo ingen tænder endnu - hvordan gør I???

Og ligeledes med pasta, hvad gør I der???

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Janni.

birthee skriver:

Hej derude

Jeg vil gerne servere ris for Caroline, men den kære pige har jo ingen tænder endnu - hvordan gør I???

Knus Birthe

Silas er ikke så vildt med ris, de kommer ud igen. Men pasta skruer og spaghetti spiser han fint. tror han bruger gummerne til at tygge med. 

Anmeld

26. oktober 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Silas er ikke så vildt med ris, de kommer ud igen. Men pasta skruer og spaghetti spiser han fint. tror han bruger gummerne til at tygge med. 

Samme med Felix

Anmeld

26. oktober 2011

Sofia

Det gumler han bare med gummerne. Pasta skærer jeg ud i mindre stykker..

Anmeld

26. oktober 2011

Jeia

Min datter på 10 mdr, har heller ingen tænder, hun bruger bare gummerne. Pasta skærer jeg i mindre stykker. Det går fint

Anmeld

27. oktober 2011

Silas&Mille

Silas elsker både ris og pasta. Har han gjort siden vi begyndte af give ham det for 3 måneder siden. Han er snart 10 måneder gammel. Tror også bare han bruger gummerne, i hvert fald til pastaaen eller ikke helt sikker på at han tygger risene

Anmeld

27. oktober 2011

Ansemusen

De kan meget mere end man tror, hvis de selv har lyst  Thias tyggede både rugbrød, pasta osv. med gummerne dengang!

Anmeld

27. oktober 2011

Jonatansmor

Du vil blive overrasket hvor meget kraft de har i de gummer der. Drengen spiste med fryd både agurk og kartoffelstykker, rugbrødshapsere, knækbrød uden en pløk i munden. Jeg var en smule betænkelig første gang, men blev absolut mere modig som han beviste at det kunne han sagtens...

Anmeld

27. oktober 2011

Maja_4000

Caroline eeelsker ris og pasta ! Hun har fået det siden hun var 6 måneder .. I starten skar vi pastaen ud , men nu kan hun sagtens klare en hel pastaskrue .. Hun har så også to tænder i undermunden .. Ved ikke hvor stor forskel det gør .. For det ligner hun tygger den med gummerne Hehe

Anmeld

27. oktober 2011

Tona

birthee skriver:

Hej derude

Knus Birthe

De kan tygge det med gummerne. Man kan også blende det med en sjat madolie og mme/vand til mos og så lade dem sidde og øve sig i at spise noget af det u-blended bagefter. Det er især godt i starten, så man er sikker på at de bliver mætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.