hjælp til hundemad... kronch basic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2011

Kay

ja vores hund "ammer" ikke mere... og skal til at havde hendes almindelige mad igen... da vi fik hende var hun gravid (det viste vi ikke)

og vi har smidt posen ud (vi har maden i en tønde)... hun får kronch basic

er der nogle der ude der også bruger kronch basik der kan tage et billed af fodder vejledningen så jeg kan se hvor meget hun skal ha... for hun vejer jo sjovt nok ik det samme som da vi fik hende

håber der er nogle der kan hjælpe så jeg ik skal forbi en dyrebutik inden hun kan få alm. mad igen...

har forresten prøvet deres hjemme side og der står det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

ja vores hund "ammer" ikke mere... og skal til at havde hendes almindelige mad igen... da vi fik hende var hun gravid (det viste vi ikke)

og vi har smidt posen ud (vi har maden i en tønde)... hun får kronch basic

er der nogle der ude der også bruger kronch basik der kan tage et billed af fodder vejledningen så jeg kan se hvor meget hun skal ha... for hun vejer jo sjovt nok ik det samme som da vi fik hende

håber der er nogle der kan hjælpe så jeg ik skal forbi en dyrebutik inden hun kan få alm. mad igen...

har forresten prøvet deres hjemme side og der står det ikke

For sent nu men ring til en dyrehandler imorgen. Ved maxi zoo i Gentofte forhandler det

Anmeld

26. oktober 2011

Kay

CamillaSoefelt skriver:

For sent nu men ring til en dyrehandler imorgen. Ved maxi zoo i Gentofte forhandler det

vi ville helst starte op med det i morgen til hendes morgen mad derfor jeg skriver her inde... men hvis ingen kan hjælpe må vi ringe til maxi zoo... tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.