Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som mange af jer ved fik jeg lagt æg op (2 stk) mandag nu er mit eller mine spørgsmål så:
er det normalt at få mad lede af Crinone....
er jeg den eneste der ikke har kunne lade vær med at teste for at se om Ovitrelle var ude af kroppen???
og er jeg skør fordi jeg er sikker på at min krop gennem den kunstige homon tåge prøver at fortælle at mindst et æg bliver baby????
ja man bliver vist lidt vanvitig af at vente og vente og alle de kunstige homoner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Kan forhåbentlig give svar om et par dage :0)
Kan forhåbentlig give svar om et par dage :0)
hehe ja det... men om 12 dage ved jeg det også selv med sikker hed....
men som du nok ved bliver man jo enormt utolmodig
ville jo helst vide allerde i går om jeg var gravid eller ej
Jeg ved ikke om du kan få madlede af Crinone, jeg gjorde ikke. Havde generelt ikke ret mange bivirkninger Måske er du bare nervøs?
Jeg har ALDRIG testet mens jeg ventede. Ville simpelthen ikke udsætte mig selv for mere pres end højst nødvendigt. Har pænt ventet på dagen for blodprøven, selvom det var med stor utålmodighed
Og ja, jeg tror du er ved at blive lidt skør, for det er alt for tidligt for din krop at komme med signaler om noget som helst
Jeg ved det er svært, men det bedste er faktisk at prøve at slå det lidt ud af hovedet, og tænke på noget andet. Men det bliver nok de længste 14 dage i dit liv
Held og lykke
Nessie skriver: Jeg ved ikke om du kan få madlede af Crinone, jeg gjorde ikke. Havde generelt ikke ret mange bivirkninger Måske er du bare nervøs? Jeg har ALDRIG testet mens jeg ventede. Ville simpelthen ikke udsætte mig selv for mere pres end højst nødvendigt. Har pænt ventet på dagen for blodprøven, selvom det var med stor utålmodighed Og ja, jeg tror du er ved at blive lidt skør, for det er alt for tidligt for din krop at komme med signaler om noget som helst Jeg ved det er svært, men det bedste er faktisk at prøve at slå det lidt ud af hovedet, og tænke på noget andet. Men det bliver nok de længste 14 dage i dit liv Held og lykke
ja du har ski nok ret men det er svært ved fra mine tidliger graviditeter hvordan min krop reagere og hvornår men den er jo sat lidt ud af sit naturlige forløb grundet de udefra kommende homoner dumme krop og enu dummere tanker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128