DortheSimonsen skriver:
Hejsa.
Min Victor var ca. 4 måneder, da han fik kolik.
Han græd/skreg/vred sig i følgende ca.tider:
07-11
15-19
22-01
Og den var sikker hver dag.
Jeg tog til lægen med ham, og fik konstateret kolik.
Tog til zoneterapeut med ham to gange, og vupsi 
Håber I finder ud af det!
Naia har været forkølet siden sidste uge, men hvor vi ikke rigtig har haft problemer men så lige pludselig i slutningen af sidste uge fik jeg problemer med at lægge hende til hun blev stiv som et bræt og det var så hård en kamp at vi var tæt på at opgive amningen men så fra det ene sek til det andet kunne jeg begynde at lægge hende til igen søndag efter middag. men så begynd hun at være helt utrøste lig omkring 17-18 tiden og frem til kl 21 hvor vi bare har kunne gå rund med hende på skulderen og hoppe med hende eller holde hende under armen og støtte hovede og løfte hende op og ned.
men mandag begynde hun også på at være rigtig ked af det om formiddag og så var der vel ro omkring kl 11 og frem til kl 17 hvor vi begynde forfra. igår var der ikke vildt meget i løbet af formiddagen kun lidt fra kl 8-9.30 og så igen fra kl 16 til kl 20 hvor hun fik hold.
Idag har hun bare været ked af det hele dagen intet jeg har forsøgt har hjulpet andet end jeg hoppe hende på skulderen ellers sidder og holder hende under armene og hoppe hende men hun er altså tung at gøre det med i flere timer.
Hun har max sovet 1½ time idag har fra kl 06.30 ammet hver ½ timen frem til kl 12 og hun har hun ikke spist siden. kan slet ikke for lagt hende til hun er lige gået kold i en skrigtur igen.
Hun har ellers været så god til at sove, hun sover dog også rigtig fint om natten endnu. Må kontakte vores læge i morgen for det her holde ikke.
Jeg er helt færdig i hovede og tæt på at gå hjemme fra. syntes det er lidt snyd der ikke er 30 gange retur ret eller bytte mærke på hende i sådan situationer. (dog elsker jeg hende over alt på jorden)
Anmeld