hva sover jeres skønne børn i udenfor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

maimik

hej skønne piger/damer/tøser!

håber i kan hjælpe mig.

problemet er: vi har lige fundet vores klapvogn frem, til bette manden, han er 14 mdr. har før sovet i barnevogen, vi er gået af med den da den fyldte og vi bruger den kun i weekender..

1) det er en basson milan er der nogen som kender til den og er den god nok til vinter?, mener om den er isoleret (staves) ok?

2) jeg har jo en slee bee som han komer til at sove i men er det mon nok og hva tøj skal han have på inden i ( normalt tøj eller flecce dragt?

jeg har fået lavet 2 nye huller i slee bee så der er plads til selerne, altså den som er i klap vognen.

håber i kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

maria_wlt

Jeg ville personligt ikke ligge mit barn til at sove i en klapvogn. Den er slet ikke god nok til det

Anmeld

26. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg ville nok ik personligt lade mit barn sove ude i en klapvogn om vinteren ..

Så heller inden for ..

Anmeld

26. oktober 2011

Hvem?

maimik skriver:

hej skønne piger/damer/tøser!

håber i kan hjælpe mig.

problemet er: vi har lige fundet vores klapvogn frem, til bette manden, han er 14 mdr. har før sovet i barnevogen, vi er gået af med den da den fyldte og vi bruger den kun i weekender..

1) det er en basson milan er der nogen som kender til den og er den god nok til vinter?, mener om den er isoleret (staves) ok?

2) jeg har jo en slee bee som han komer til at sove i men er det mon nok og hva tøj skal han have på inden i ( normalt tøj eller flecce dragt?

jeg har fået lavet 2 nye huller i slee bee så der er plads til selerne, altså den som er i klap vognen.

håber i kan hjælpe mig.

Altså, vil du lægge ham til at sove i en klapvogn???

Lige nu kommer mine kun ud i det tøj de har på, men mine drenge er også meget varme generelt, så der ska ikke meget til, de sover i Voksi'en.

Ellers når der bliver lidt koldere, så får de selvfølgelig fleecedragt på, og evt strømpebusker på under de alm. bukser også hue o.s.v.

Anmeld

26. oktober 2011

maimik

altså det er en klapvogn som har kaleche og kan ligges helt ned 98 cm er den i længen. så ja har tænkt på at lade min søn sove i den. 

det er fordi vores barnevogn er så stor og fylder, det er en basson grande, og vi brugeer den kun io weeknder og ferier.. så syntes vi at det ar dumt at bare stod, stellet i skur og kaleche i soveværelet, så hvergang bette manden skal sove skal man hente stellet og sætte kalece på, putte drengen. så syntes i at det ar noget nemmere med en basson milan klapvogn..

jeg har hørt ude i byen at basson milan skulle være ok. derfor har vi købt den.

Anmeld

26. oktober 2011

Hvem?

maimik skriver:

altså det er en klapvogn som har kaleche og kan ligges helt ned 98 cm er den i længen. så ja har tænkt på at lade min søn sove i den. 

det er fordi vores barnevogn er så stor og fylder, det er en basson grande, og vi brugeer den kun io weeknder og ferier.. så syntes vi at det ar dumt at bare stod, stellet i skur og kaleche i soveværelet, så hvergang bette manden skal sove skal man hente stellet og sætte kalece på, putte drengen. så syntes i at det ar noget nemmere med en basson milan klapvogn..

jeg har hørt ude i byen at basson milan skulle være ok. derfor har vi købt den.

Jeg tænker bare, at en klapvogn som "sovevogn" må været ekstrem hård at sove i, hvad med at invisterer i en kombivogn, hvor der både er en klapvogns -og sovedel?

Anmeld

26. oktober 2011

maimik

Bondefruen skriver:

Jeg tænker bare, at en klapvogn som "sovevogn" må været ekstrem hård at sove i, hvad med at invisterer i en kombivogn, hvor der både er en klapvogns -og sovedel?

jeg mener at det er en slags kombi vogn... uhha er ikke sikker.. derfor søger jeg nogle som ved noget mere om den type vogn..

Anmeld

26. oktober 2011

Hvem?

maimik skriver:

jeg mener at det er en slags kombi vogn... uhha er ikke sikker.. derfor søger jeg nogle som ved noget mere om den type vogn..

Super, for en alm klapvogn kan umulig være sund for ryg/nakke at sove i

Anmeld

26. oktober 2011

maria_wlt

Hvis der ikke er madras i så er den ikke til at sove i  

Anmeld

26. oktober 2011

Benjamins'mor

Min søn sover kun udenfor de dage han er i DP, hvor han stopper mandag. Da vi bor på 3. sal er det et bøvl med at få barnevognen op og ned af trapperne.

Men når han sover udenfor, er han lige begyndt at sove i flyverdragt, elefanthue, tykke strømper og vanter. Han bliver 10 mdr om en uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.