baby sover i lang tid om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Troldemommi

Hej kloge kvinder

nu søger jeg råd igen, inat sov vores lille guldklump i 7,5 time i en køre, er det normalt?

jeg syntes hun skal vågne og have mad i løbet af natten men det syntes hun åbenbart ikke, jeg vil helst ikke vække hende da jeg syntes det er synd hun er en glad pige som vokser fint og spiser godt, men alligevel er jeg bekymret

syntes du vi skal jeg kontakte vores sundhedsplejerske?

PS. trutfisen er kun 5 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Jonatansmor

Monica P skriver:

Hej kloge kvinder

nu søger jeg råd igen, inat sov vores lille guldklump i 7,5 time i en køre, er det normalt?

jeg syntes hun skal vågne og have mad i løbet af natten men det syntes hun åbenbart ikke, jeg vil helst ikke vække hende da jeg syntes det er synd hun er en glad pige som vokser fint og spiser godt, men alligevel er jeg bekymret

Hvis hun ikke er undervægtig, ville jeg lade hende sove.

Drengen har også altid sovet igennem, Sundhedsplejersken sagde at vi skulle sove og være lykkelige indehavere af 1 stks umanerligt velopdragent barn

Anmeld

26. oktober 2011

Janni.

Hvis hun vokser fint, og er en glad velfungerende baby, så ville jeg ikke vække hende. Silas blev kun vækket på sygehuset fordi personalet sagde vi skulle. Da vi kom hjem, fik han lov til at kunne sove det, han ville/kunne. 

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

hvis hun ikke vågner og er sulten så nyd det vores dreng sov igennem hver nat uden at vågne da han var spæd, det var først da han var 5 måneder, han begyndte at vågne om natten... så nyyyyyd det  i er heldige.. 

Anmeld

26. oktober 2011

Krussedulle

Monica P skriver:

Hej kloge kvinder

Som de andre siger: NYD DET! hun skal nok vågne hvis hun er sulten vores den mindste som 7 timer i streg den første nat, og har sovet igennem siden og han mangler bestemt ikke noget selvom han aldrig har fået mad om natten

Anmeld

26. oktober 2011

AndreasMor84

NYD DET så længe hun tager fint på, er der absolut ingen grund til at vække hende

Anmeld

26. oktober 2011

Sitrani

Monica P skriver:

Hej kloge kvinder

Hej

For nogle er det helt normalt - og det var det for min lille pige, da hun var helt lille. De første 3 måneder sov hun igennem om natten uden mad overhovedet, og jeg var også helt overrasket over det!

Men nu her inden for den sidste måned har hun vågnet 1-2 gange for at få mad i løbet af natten. Så det kan sagtens ændre sig igen! Og hun er 4 måneder i dag..

Men bare rolig, de små skal nok melde sig, hvis de er sultne! Så så længe hun ikke vågner og græder, så klarer hun sig helt fint uden mad om natten... indtil videre!

Anmeld

26. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

NYD DET - det vender måske lige pludselig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.