mad opskrifter modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej piger. Nu er det jo snart jul, og jeg vil meget gerne igang med at spare, sådan virkelig spare og stramme rimen ind! altså selvf ikke så det ikke er ordentlig mad! Så jeg søger derfor BILLIGE mad forslag + evt en opskrift. håber på en masse respons! og forsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

stm2812

Aspargessuppe hvis man er til sådan noget. det er i hvert fald en billig aftensmad Opskrift http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=14483

Ellers så sådan noget som lasagne og kødsovs. Hvis man laver til flere dage så er der da nogle penge at hente. Inde på tilbudsugen.dk kan du se hvor der er tilbud på oksekød dertil

Selv plejer jeg at hente lidt inspiration inde på rema1000s hjemmeside eller på dk-kogebogen.dk. Held og lykke med din søgen (;

Anmeld

26. oktober 2011

Jonatansmor

Arla.dk er også god, der er fulde madplaner, opskrifter med sæsonens frugt og grønt og hele karolines køkken kan du også finde derinde.

Frk. Jensens kogebog, den store reviderede udgave, er genial i det danske køkken - man kan sige meget om hende, men husmoder var hun.

Jamie Oliver har lavet en del kogebøger efterhånden med almindelige hverdagsretter i - det er jo bare tilpasset det britiske køkken, men der er en masse gode ideer i dem.

Anmeld

26. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ofte er der tilbud på store stykker ribbensteg i f.eks. Kvickly.. køb en på omkring 2-3 kg og skær den i mindre stykker og smid i fryseren...

et stykke ribbensteg på 1 kg plejer at være nok til os 2 voksne til 2 gange aftensmad.. selvfølgelig med pasta ved siden af

Ellers generelt hvis det skal være kød så køb de store tilbudspakker og pak dem om og ind i fryseren med dem... hvis man er heldig så har de lavet for mange pakker og sælger 1800 g hakket oksekød til 70 kr. nogen gange i Kvickly... det plejer jeg at pakke om til 8 mindre pakker og hver pakke kød bliver så til kødsovs eller lignende senere...

Anmeld

26. oktober 2011

Mi

Alt slagt grøntsagssuppe  kartoffelsuppe, broccolisuppe, gulerodssuppe, løgsuppe. Og så med brød til.

Grød, risengrød er jo oplagt og mine unger elsker det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.