Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Louis Nielsen 
brugte normalt Synoptik og var sådan tilfreds... men da deres stel kostede rimelig meget da jeg sidst stod overfor at skulle have stærkere styrke valgte jeg at prøve at kigge hos Louis Nielsen i stedet for.. De tog så for en sikkerhedsskyld endnu en synstest, mest fordi de også syntes den første lød underligt i forhold til min brillehistorie.. Er jeg glad for at de gjorde for min styrke var ikke nær så meget ændret som de mente hos Synoptik og derudover så var der ingen ekstra bygningsfejl der skulle rettes for i brillerne som jeg ellers også havde fået af vide...
Så Louis Nielsen dobbelttjekkede deres synstest, og hjalp mig med at finde et stel jeg faktisk kunne lide fra start af fremfor noget jeg skulle tvinge mig selv til at gå med...
Dem her i Roskilde er supergode og venlige og altid et smil.. det samme oplevede jeg også i Ringsted... Da mine briller gik i stykker indenfor garantien var de også superhurtige til at få dem ordnet så jeg ikke skulle gå særlig længe med mine ekstra som ikke er helt så fine...
Og så har Louis Nielsen som standard at du kun betaler for det ene stel hvis du køber 2 på en gang.. det er det dyreste du betaler for, men her køber vi altid 2 af det samme så for os er det ene helt gratist... Glaspriserne og priserne for at forbedret glassene er heller ikke ligeså dyrt som hos Synoptik var...
Synoptik ville det sammenlagt have kostet 4000 kr. for 1 stel inkl. glas UDEN ting som reduceret lag og det der der gør at man ikke får genskær af lyset i brillerne...
Louis Nielsen blev det 2405 kr. inkl alt... og det er inkl. ekstra hærdning af glassene og det der refleks noget samt det er de lette glas og et mellempris stel...
Anmeld