Hvor er det frustrerende!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Levi&LilysMor

Min dreng på 3 uger i morgen gik helt amok igår. Sad og ammede og så til sidst slap han bare brystet og skreg alt hvad han kunne, ved ikke lige hvad der gik af ham, så jeg tog ham op og bøvsede ham af, men nej nej ikke godt nok , så ind og skifte ham , men det hjalp heller ikke, så efter mange mange forsøg, tog jeg så en flaske jeg havde malket ud ( 60 ml ) og dem drak han 40 af på 15 min ca. og så var alt ok igen.

Ved ikke om det var fordi jeg ikke havde nok mælk der for synes han får det fint ud ellersog der kommer da en del, eller om det var fordi han ikke havde sovet så meget om dagen og måske var overtræt, ??

han gjorde netop det samme nu her men fik ham trøstet og nu sover han på mit bryst, han erellers blevet ammet i 40 min det er også første gang ...

what to do

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Nettemor

det kan evt være lidt mavekneb.. eller som du selv siger at han er overtræt..

Anmeld

26. oktober 2011

Levi&LilysMor

nettemor skriver:

det kan evt være lidt mavekneb.. eller som du selv siger at han er overtræt..

Tror faktisk det er fordi han tømmer det!!

lagde ham ved det andet og der blev han ikke gal mere....

Anmeld

26. oktober 2011

Nettemor

LevisMor skriver:

Tror faktisk det er fordi han tømmer det!!

lagde ham ved det andet og der blev han ikke gal mere....

Kan du fornemme at den bliver tom? Altså så bliver den flad og blød i det

Anmeld

27. oktober 2011

Levi&LilysMor

nettemor skriver:

Kan du fornemme at den bliver tom? Altså så bliver den flad og blød i det

Altså kan mærke den bliver blød men bruger suttebrik så når han sutter og der ikke kommer noget ud tænker jeg den må være tom, ellers er det fordi han bare hygger ved den

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

LevisMor skriver:

Altså kan mærke den bliver blød men bruger suttebrik så når han sutter og der ikke kommer noget ud tænker jeg den må være tom, ellers er det fordi han bare hygger ved den

ja det kan det sagtens være.. og falder han til ro når du tilbyder ham det andet bryst så er det bare det du gør

Anmeld

27. oktober 2011

Levi&LilysMor

nettemor skriver:

ja det kan det sagtens være.. og falder han til ro når du tilbyder ham det andet bryst så er det bare det du gør

Ja det er jo lige det  Den lille hidsig prop

Anmeld

27. oktober 2011

Nettemor

LevisMor skriver:

Ja det er jo lige det  Den lille hidsig prop

Ja sådan var min også når det kom til mad. Og kan stadig være det. Men udover det er han en mild og glad dreng så du behøver ikke være mega nervøs

Anmeld

27. oktober 2011

Levi&LilysMor

nettemor skriver:

Ja sådan var min også når det kom til mad. Og kan stadig være det. Men udover det er han en mild og glad dreng så du behøver ikke være mega nervøs

Det var dejligt  Nej.. må nok bare prøve at slappe mere af når det er, har hvert fald kunnet få ham til at falde i søvn de igår og idag også selvom han var hysterisk , så det er bare dejligt

Anmeld

27. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Når mine bryster er tomme så gør hele det bryst ondt og klør på en meget bestemt måde.

for mig lyder det som han bliver sur fordi han skal arbejde mere på at få mælke ud.

I starten af amning der er mælken tynd og man har nærmest springvand ud af brysterne, så det er nemt at få ud, men så bliver mælken tykkere og der skal han knokle for at få den fede/mættende mælk ud og det syntes jeg at det lidt kunne lyde som om at han måske ikke gider. En frisk bryst eller en flaske er også nemmere at drikke af end et bryst med det "mættende mælk"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.