Julegave til dagpleje-mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

M&M's Mor skriver:

Nu går mine ikke i DP mere men i VS og BH men da den store gik i DP gav hun julegave...første år gav hun en lille kurv med lidt vin, chokolade osv i og et maleri som i dag hænger i Dp's private stue...  og sidste år skulle hun starte i BH lige efter nytår så der fik vi lavet et personligt håndklæde til DP-mor, hendes mand og datter...(bedstemor har broderimaskine   ) og grunden til vi valgte at give hendes mand og datter var fordi vi havde et helt specialt forhold til dem alle 3 og ses stadig med dem...dejligt med reservebedsteforældre...

Åhh, det lyder også bare hyggeligt - var det så et maleri, som den lille havde lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Vi er også rigtig glad for det og håber lillesøster kan overtage Nicklas plads.

Har heldigvis lidt tid endnu til at finde på et eller andet

Dejligt at I e rså glade for det - det er bare så vigtigt

Og ja, der er heldigvis lidt tid endnu

Anmeld

26. oktober 2011

Jeg har også overvejet det. Det er første Jul, i DP for os, så ved faktisk ik hvad de andre plejer!?  Men det er kan jo selvfølgelig også være lige meget!!

Men ejg tæ nker bare, er det ik så lidt bum bum at gi DP noget med billede på af ens eget barn!?  Jeg kan ik rigtigt bestemme mig for om det er en fed idé eller om det er lidt skørt!?

Stine og Lisa.

Anmeld

26. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Følger lige med her

Anmeld

26. oktober 2011

mortilsofieogsara

jeg gav sara dp- mor til juleting som hun kunne hænge på juletræet og det få hun også i år. og det blev hun meget glad for

Anmeld

26. oktober 2011

Maja88

jamen her starter prinsessen i december, men har da fundet en super gave ide synes jeg selv... men da prinsessens DP mor er herinde. kan jeg ikke skrive den her, men skriv gerne privat

Anmeld

26. oktober 2011

saxa

Da den store gik i dp gav hun hende juleophæng fra karen blixens jul i sølv. De hang året rundt.. Den bette skal self også give hans dp en julegave - hvad har vi ikke lige fundet ud af.. Om det skal være det samme eller noget nyt

Anmeld

26. oktober 2011

Käte

Min datter går i stor dagpleje hvor det er et ægtepar som begge er dagplejere og de får gerne en æske chokolade eller en kurv med lidt julegodter eller andet i den stil..

Synes det er vigtigt at værdsætte dem som passer på vores børn så mange timer HVER DAG og også at vise det.

plejer også at skrive et kort hvor jeg fortæller dem hvor glade vi er for dem og det de gør for vores barn, hvilket jeg også fortæller dem på mange andre tidspunkter.

Vi er super glade for vores dagplejere som også vores 1 datter var hos .

Anmeld

26. oktober 2011

Joan ( Smallie )

Vores dp mor har ikke været dp i så mange år så vi har snakket om at samle de børn der har gået ved hende og få taget et billede. Det tror jeg hun ville blive rigtig glad for.

HUn betyder noget helt specielt for os.

Anmeld

26. oktober 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Hej med Jer,

Giver Jeres børn julegave til dagplejemor'en?
I såfald - hvad giver I dem?

elias dagpleje fik et år. en lækker creme, andet år lyse stager fra bahne, tredie år  en ny lækker creme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.