Min kollega lugter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Doktor Doolittle

Jeg har en kollega, jeg kun har kendt 6 mdr. Hun lugter helt forfærdeligt af armgas og sure tæer På den ene side synes jeg ikke jeg skal blande mig, på den anden side ville jeg gerne have det at vide, hvis det var mig, der lugtede sådan. Hun vil også gerne finde en kæreste, det har hun svært ved.

Ville I sige noget

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

A.

hmm..tror du ikke at han ved godt at han lugter sådan??
det kan være en af nogen slags sygdom eller noget som gøre det..man ja den er lidt svært

Anmeld

6. februar 2009

Diana...

Jeg havet os en kollega som os lugtet rigtig grimt og det var slet ikk til at være i nærheden af ham, og der blev jeg nød til at sige det til ham for vores kunders skyld og han var ikke selv klar over det han gik i bad hver 2 dag og brugte ikke noget deo el nogen former for noget der kunne tage sved lugt osv. Han begynde og gå i bad hver dag og bruge deo så kunne vi lige pludselig holde ud og være i samme rum som ham...
Jeg synes personligt man skal sige det man kan sagtens sige det på en pæn måde og hvis det så er fordi det en sygdom jamen så siger han det jo. og så ved man hvorfor...

Anmeld

6. februar 2009

Becks

Jeg ville sige det til hende, på en pæn og sød måde... Måske tage den med hende under 4 øjne...
Det må ikke være rart for hende, hvis hun tror hun ikke lugter, mn at folk så måske tager afstand fra hende pga det...

Knus Beck

Anmeld

6. februar 2009

Mormilla

Jeg har en kollega, jeg kun har kendt 6 mdr. Hun lugter helt forfærdeligt af armgas og sure tæer På den ene side synes jeg ikke jeg skal blande mig, på den anden side ville jeg gerne have det at vide, hvis det var mig, der lugtede sådan. Hun vil også gerne finde en kæreste, det har hun svært ved.

Ville I sige noget

Tina

Det har jeg os prøvet!!!! Jeg sagde det til hende på en pæn måde. De næste to dage lugtede hun ikke. Men så begyndte hun igen. Jeg sagde det igen til hende og at hvis hun ikke gjorde noget ved det ville jeg gå til chefen. Hun gjorde ikke noget ved det, så hun blev fyret... Jeg var linjeføre, så det var min pligt at de andre på min linje havde det godt, så havde ikke noget valg. Hun kunne jo bare ha gået i bad hver morgen, eller et par gange om ugen. Men det gjorde hun ikke. Hendes hår var meget beskidt og man kunne se snavs fra flere dage før på hende!!!

Sidst jeg hørte om hende, skulle hun arbejde i en grill bar. Ad ad ad... Stakkels kunder!!!!

Håber at det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

6. februar 2009

DK

Kan du ellers ikke foreslå hende noget, hvis du ikke kan lide at sige det direkte?Jeg synes også at sige det direkte er den bedste måde, men det er jo ikke altid lige nemt.

Jeg bruger selv "aluminium klorid"-deodoranten fra apotketet. Den deo bruger man en gang om ugen, og så sveder man bare SLET ikke. Det er et genialt, og billigt, produkt! Det kunne du evt foreslå hende sådan lidt henkastet. Noget a la "da jeg var single blev jeg altid så nervøs på dates og svedte helt vildt, men så prøvede jeg aluminium klorid og så sveder man slet ikke i en hel uge, og det var sådan et godt produkt, bla bla bla"

Anmeld

7. februar 2009

Mca<3

DK skriver:

Kan du ellers ikke foreslå hende noget, hvis du ikke kan lide at sige det direkte?Jeg synes også at sige det direkte er den bedste måde, men det er jo ikke altid lige nemt.

Jeg bruger selv "aluminium klorid"-deodoranten fra apotketet. Den deo bruger man en gang om ugen, og så sveder man bare SLET ikke. Det er et genialt, og billigt, produkt! Det kunne du evt foreslå hende sådan lidt henkastet. Noget a la "da jeg var single blev jeg altid så nervøs på dates og svedte helt vildt, men så prøvede jeg aluminium klorid og så sveder man slet ikke i en hel uge, og det var sådan et godt produkt, bla bla bla"

Ha ha morsomt Kender godt den teknik lidt fra mig selv ,, ved bare ikke om den virker ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.