Hjææælp til behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej alle jer derude .

Jeg skriver anonymt fordi jeg er lidt pinlig over mit spørgsmål.

Er der nogle af der der ved om det er bedste at være i en vis alder før de helst vil hjælp en?

Er det forkert kun at være 20 og 22?

Håber på hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

madsenmor

jeg ved det ikke med sikkerhed men kunne ikke forstille mig at der var noget imod at du/i får hjælp hvis dette er påkrævet og må indrømme at man kan jo ligeså godt starte med at få hjælp når man er 20 hvis man ved det er nødvendigt end at vente til man er 25...

tror dóg at hvis det er i det offentligt at i kommer til en del samtaler for at sikkre at i kan tilbyde barnet gode og trykke rammer ( det er en alm misforståelse at alle ungemødre ikke kan dette) og nu når behandlingen er selv betalt kunne man måske forstille sig at det kunne være svært for jer at finde penge til det.... men det ved jeg jo ikke noget om...

og husk jeg ved intet om dette jeg gætter bare og mener intet ondt var selv kun 22 da jeg blev gravid første gang

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for dit svar , først og fremmest !

Vi har været sammen i 3 år , og ved at min kæreste han har dårlig sædkvalitet . Så på nogle punkter er det jo med ikke at vente for længe.

Vi tager ikke det offentlige, men det private

Men de må hellere end gerne kalde os til samtaler, selvom jeg vil syntes det er lidt pinligt .

Men vi er begge uddannet og simon har haft det samme job i 7 år . Såå

Anmeld

26. oktober 2011

madsenmor

Anonym skriver:

tusind tak for dit svar , først og fremmest !

Vi har været sammen i 3 år , og ved at min kæreste han har dårlig sædkvalitet . Så på nogle punkter er det jo med ikke at vente for længe.

Vi tager ikke det offentlige, men det private

Men de må hellere end gerne kalde os til samtaler, selvom jeg vil syntes det er lidt pinligt .

Men vi er begge uddannet og simon har haft det samme job i 7 år . Såå

så tvivler jeg på der er noget der står i vejen for at kan få hjælp....

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Får i også hjælp ?Og er det privat ? Og hvor ?

Anmeld

26. oktober 2011

madsenmor

Anonym skriver:

Får i også hjælp ?Og er det privat ? Og hvor ?

ja det gør vi... jeg ruger lige pt på 2 æg som blev lagt op mandag...

vi har også valgt at springe det offentlige over ( jeg har 3 børn og har nu lukket æggeleder grundet arvæv) og er nu sammen med en ny mand....

vi orkede ikke vente tid og alt muligt andet tænkligt.....

hvor i landet bor i???

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Så hvornår ved du om de to æg , er befrugtet og at du er gravid.? Jeg er lidt ny i det hele . Og starter først i behandling onsdag . så undskyld mine underlige spørgsmål . Vi bor i Haslev men skal til fertilitets klinikken i København . Hva med jer ?

Anmeld

26. oktober 2011

madsenmor

Anonym skriver:

Så hvornår ved du om de to æg , er befrugtet og at du er gravid.? Jeg er lidt ny i det hele . Og starter først i behandling onsdag . så undskyld mine underlige spørgsmål . Vi bor i Haslev men skal til fertilitets klinikken i København . Hva med jer ?

hehe det er helt ok... ind til for godt 18 dage siden var jeg også helt ny i alt dette...

vi bruger en klinik i århus der heder ciconia og er rigtig glade for den....

jeg skal have taget blodprøve og får svar på samme den 7/11 så det er spændene ved først efter yderliger 3 uger om der er en eller 2 der er blevet til noget hvis blodprøven er viser et HCG der er højt nok til at jeg er gravid...

hvilken behandlig skal i starte i????

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Så den 7 november ved du om du er gravid ? Eller . Så er det hele jo også ganske nyt for jer Er i gået direkte til IVF eller har i også været igennem IUI ?Jamen vi skal til den første samtale på onsdag , så vi ved intet endnu . Ved kun at min kæreste har dårlig sædkvalitet!Jeg har godt hørt meget om den klinik i benytter og mege godt !

Anmeld

26. oktober 2011

l.kjoeller

min veninde var kun 20 da hun fik 1 behandling. det der tæller er vidst bare henvisningen, og hvor længe i selv har prøvet. Og så i hendes tilfælde (da hun ikke er dansk statsborger) også hvor længde de havde boet sammen . men det var før der kom brugerbetaling på. Tror ikke det er noget problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.