Jubiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

sandramor

Heeeeej tøser
ville lige dele noget med jer.....

har haft fri et par dage pga sygdom og idag ringer min søde chef så som jeg har et fantastisk forhold til...... har dog intet sagt om graviditet endnu da jeg kun er i et vikariat som udløber i marts......
Men så fortæller hun mig så i telefonen der skal fyres ude på jobbet..... og så vil hun fastansætte mig???

men woooow tænker jeg.... nu blir jeg nødt til at come clean med min nyhed vil jo ikke være andet bekendt.... så jeg fortæller hende hele historien og hvordan og hvorledes..... og hun siger bare .... hvad jeg bilder mig ind...... ikke at ha fortalt hende det noget før

og jeg skulle bare slappe helt af og tage det helt roligt for hun ville stadig fast ansætte mig hvis jeg ønskede det... og det gør jeg selvfølgelig... så nu kan jeg også få løn under barsel istedet for barselsdagpenge kæmpe fordel.... og har et arbejde at vende tilbage til...... og vi skulle nok finde en løsning på arb. tider og hvordan og hvorledes (arbejder i sahva detail) så det kunne hænge sammen når jeg nu skal være alenemor til to....

så WOOOOW jeg har bare verdens bedste chef

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Muhmi

sandramor skriver:

Heeeeej tøser
ville lige dele noget med jer.....

har haft fri et par dage pga sygdom og idag ringer min søde chef så som jeg har et fantastisk forhold til...... har dog intet sagt om graviditet endnu da jeg kun er i et vikariat som udløber i marts......
Men så fortæller hun mig så i telefonen der skal fyres ude på jobbet..... og så vil hun fastansætte mig???

men woooow tænker jeg.... nu blir jeg nødt til at come clean med min nyhed vil jo ikke være andet bekendt.... så jeg fortæller hende hele historien og hvordan og hvorledes..... og hun siger bare .... hvad jeg bilder mig ind...... ikke at ha fortalt hende det noget før

og jeg skulle bare slappe helt af og tage det helt roligt for hun ville stadig fast ansætte mig hvis jeg ønskede det... og det gør jeg selvfølgelig... så nu kan jeg også få løn under barsel istedet for barselsdagpenge kæmpe fordel.... og har et arbejde at vende tilbage til...... og vi skulle nok finde en løsning på arb. tider og hvordan og hvorledes (arbejder i sahva detail) så det kunne hænge sammen når jeg nu skal være alenemor til to....

så WOOOOW jeg har bare verdens bedste chef

Ejjjjjjjjj, hvor er du bare heldig!!  Tillykke med fastansættelsen og hvor er det bare en dejlig chef du har dig...!

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

taaaaaaaaaaaarrrrk

jaaaa jeg er super heldigt..... så mit hårde arbejde i butikken har lønnet sig og det er jo en dejlig fornemmelse at vide at man ikke har knoklet forgæves

og jaaaaa hun er virkelig en skøn skøn chef på alle områder

Anmeld

26. oktober 2011

maria87

sandramor skriver:

taaaaaaaaaaaarrrrk

jaaaa jeg er super heldigt..... så mit hårde arbejde i butikken har lønnet sig og det er jo en dejlig fornemmelse at vide at man ikke har knoklet forgæves

og jaaaaa hun er virkelig en skøn skøn chef på alle områder

ej hvor skønt, det er sådan en chef vi alle drømmer om må jeg spørge hvad tid du har fri i butikken, for jeg har lige sagt op der hvor jeg var pga jeg hver dag først har fri kl 18:00 og det kan jeg ikke få til at hænge sammen, fordi min mand arbejder ca 10 timer om dagen også.. og du er alene, så får du fri om eftermiddagen?? 

Anmeld

26. oktober 2011

Corn

Tillykke med jobbet...

Men er du nu sikker på, at du har ret til løn under barsel.

Mange har ifølge overenskomst, at der først er løn under barsel, hvis fødslen er efter 9 måneders ansættelse.

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

ja det må du da gerne..... altså lige nu arbejder jeg ikke fuldtid.... arbejder kun 30 timer

vores butik er også lidt speciel fordi det er en special forretning som arbejder sammen med skomagere og bandagister så vi har også en del papirarbejde.... så nogen dage møder jeg ind kl 8 og laver papirarbejde og går så hjem kl 6 igen.... eller møder kl 9 til 16...... men har selvfølgelig også lukkevagter..... 2 om ugen og da henter yasmins mormor hende så vi bor i samme by....
Men i og med jeg kun er på 30 timer er mine dage ikke så lange og har altid mindst 1 fridag om ugen....
så tror egentlig kun det kan lade sig gøre fordi vi har muligheden for at møde før ind og gå før hjem....
hvor arbejdede du henne om jeg må spørge??
du har ikke overvejet supermarkeder?? jeg har arbejdet i både Bilka og Lidl og vi havde faktisk ret gode arbejdstider der......

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

ja det er jeg ret sikker på jeg har.... for jeg har arbejdet der siden feb i år og går af på barsel sidst i marts.... så det blir jo næsten 13 mdr

og taaark for lykke ønskningen

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

rettelse.. går ikke hjem kl 6 selvfølgelig.. men kl 15 hvis jeg møder kl 8

Anmeld

26. oktober 2011

sandramor

26. oktober 2011

TaAsJu

Ej hvor dejligt... Og sikke en dejlig chef du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.