Det der svamp! Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har nu haft svamp i brysterne i snart to mdr! Første gang jeg var til lægen sagde han at der intet var og at det nok bare var smerter pga min søn kun var 3 uger der. Så sådan lidt opstarts smerter. To dage efter sagde sundhedsplejesken at jeg havde svamp og min søn havde også massere af trøske! Hun sagde jeg skulle behandles indvordes, men min læge nægter at give mig indvordes medicin, har kun fået brentan gel til mig og min søn. I starten tog det det nogenlunde så det ikke gjorde så ondt, men det er som om virkningen fortager nu for det er igen begyndt at gøre virkelig ondt når jeg ammer og mellem. Begge mine brystvorter er helt fyldt med hvid belægning, og om natten kan jeg ikke ligge på siden, det gør simpelthen SÅ ondt i brysterne! What to do? Er på nippet til at stoppe amning. Lægen vil stadig ikke give mig indvordes. Hjæælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

26. oktober 2011

twinny

Jeg synes du skulle skifte læge... Eller du vil have en anden læges mening... Han virker da helt sindsyg, hvis du har så ondt...

Anmeld

26. oktober 2011

sne190810

Ej, hvad helvede er det da for en læge!!

Få en andens læge mening, og det kan kun gå for langsomt. Prøv evt at ring til din mors/kærestes læge og bed om en tid. Bare sig din egen læge er på ferie eller noget.

Det kan jeg slet ikke forstå, at man kan være sådan! Det lyder så uhumsk at ham at agere sådan.

Øv, føler med dig   Trøske gør nemlig ret ondt hvis det ikke bliver ehandlet ordentlig

Anmeld

26. oktober 2011

Leneur

Åh, stakkels dig og kender det alt for godt. Min egen læge troede heller ikke jeg havde svamp, selvom sp sagde det var det. Hun mente som din at det var begyndervanskeligheder og fik at vide jeg skulle lufttørre brysterne og lægge et varmt håndklæde på uden det hjalp, så for at det ikke skulle gøre ondt hele tiden valgte jeg at give en flaske i ny og næ, desværre med det resultat at da jeg endelig kom til en anden læge og fik medicin, var der ikke ret meget mælk tilbage og måtte give flaske fuldt ud, da hun var 3 mdr. Synes du skulle finde en anden læge og forklare hvor ondt du har og overvejer at gå over til flaske, da smerterne er uudholdelige.

Anmeld

26. oktober 2011

Clisolka

Eeeei hvad er det for en læge... Ring og få en tid til en anden læge. 

Jeg fik selv svamp - og min datter fik trøske. Jeg havde kun fat i min SP, som bad mig om at købe noget Brentan - og det hjalp med os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.