Glæd børnene!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Hasselnødden

Dette er en gruppe på FB der samler gaver ind til børn, hvis forældre, der ikke har råd til julegaver, ingen får uden vores hjælp.

Her er linket:

http://www.facebook.com/groups/248547078521185/266579683384591/?ref=notif&notif_t=like#!/groups/248547078521185/ 

Så har du noget på loftet eller i kældrene der kunne gives til disse børn (ønskesedler forefindes på siden) samt opsamlingsteder rundt i landet.. under dokumenter og billeder.

Jeg er gået igang herhjemme og i området omkring mig - har gemt billederne af ønskelisterne på computeren og printer ud i morgen så jeg har dem ved hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

Camillakn

Hasselnødden skriver:

Dette er en gruppe på FB der samler gaver ind til børn, hvis forældre, der ikke har råd til julegaver, ingen får uden vores hjælp.

Her er linket:

http://www.facebook.com/groups/248547078521185/266579683384591/?ref=notif&notif_t=like#!/groups/248547078521185/ 

Så har du noget på loftet eller i kældrene der kunne gives til disse børn (ønskesedler forefindes på siden) samt opsamlingsteder rundt i landet.. under dokumenter og billeder.

Jeg er gået igang herhjemme og i området omkring mig - har gemt billederne af ønskelisterne på computeren og printer ud i morgen så jeg har dem ved hånden.

Hvor kanont at du smider det ind her

Vil da os lige se om vi ik har et eller andet liggende, eller om der ikke kunne være lidt penge i overskud til at hjælpe..

Men  for din betænksomhed

Anmeld

26. oktober 2011

Hasselnødden

Camillakn skriver:

Hvor kanont at du smider det ind her

Vil da os lige se om vi ik har et eller andet liggende, eller om der ikke kunne være lidt penge i overskud til at hjælpe..

Men  for din betænksomhed

Jamen det er bare med at sprede ordet - og denne side har hjulpet rigtig mange i tidens løb, og det er oplagt at tænke at nogen herinde har noget i gemmerne, de kan undvære - jeg ved ihvertfald vi har herhjemme  

Anmeld

12. november 2011

Hasselnødden

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.