Se hvad jeg har lavet - Elefanthue i uld - wee :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Bolette

TulleStøv skriver:

wow hvor er den flot

Hihi...  Tusind tak!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Ansemusen

Den er godt nok rigtig fin

Kan du lokkes til evt. at lave en til en dreng?

Anmeld

20. november 2011

Bolette

Ansemusen skriver:

Den er godt nok rigtig fin

Kan du lokkes til evt. at lave en til en dreng?

Tusind tak 

Ja, det kan jeg i hvert fald  Hvordan kunne du tænke farverne? 

Anmeld

20. november 2011

Laura.

Super flot og super praktisk.

Anmeld

20. november 2011

Ansemusen

Tusind tak 

Ja, det kan jeg i hvert fald  Hvordan kunne du tænke farverne? 

Tænkte måske noget i stil med følgende: Helt mørkebrun uld med en stjerne i mørkeblå med en lysere blå stjerne indeni (i stedet for blomsten til pigerne) og så for i mørkeblå og hvid stribet. Og med kantebånd i samme lyse blå farve, som den lille stjerne...?

Jeg kan jo evt. finde farveeksempler og sende til dig, hvis det er? Bare så du ved nogenlunde hvad jeg mener med mørkeblå og lyseblå, det er jo forskelligt hvordan man ser farver

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Nøj, hvor er du dygtig!
Den er bare så fin!

Anmeld

24. november 2011

Bolette

Ansemusen skriver:

Tænkte måske noget i stil med følgende: Helt mørkebrun uld med en stjerne i mørkeblå med en lysere blå stjerne indeni (i stedet for blomsten til pigerne) og så for i mørkeblå og hvid stribet. Og med kantebånd i samme lyse blå farve, som den lille stjerne...?

Jeg kan jo evt. finde farveeksempler og sende til dig, hvis det er? Bare så du ved nogenlunde hvad jeg mener med mørkeblå og lyseblå, det er jo forskelligt hvordan man ser farver

Det vil jeg gerne se om jeg kan lave til dig  Men jeg har ikke set blåt/hvidt striber stof......?  Du må gerne sende et billede så jeg kan se det 

Anmeld

24. november 2011

Cassiopeia

Hold da op hvor er den flot!! gid jeg selv var så kreativ 

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Bolette skriver:

Det vil jeg gerne se om jeg kan lave til dig  Men jeg har ikke set blåt/hvidt striber stof......?  Du må gerne sende et billede så jeg kan se det 

Nåh, nej men det var bare i mit hoved det så godt ud  Jeg har ikke set det nogen steder. Men hvordan kunne foret så se ud?
Jeg kan jo evt. selv søge lidt på noget...

Anmeld

27. november 2011

Bolette

Ansemusen skriver:

Nåh, nej men det var bare i mit hoved det så godt ud  Jeg har ikke set det nogen steder. Men hvordan kunne foret så se ud?
Jeg kan jo evt. selv søge lidt på noget...

Jeg har lavet en brun uldhue til en anden herinde fra  Den havde grønstribet foer... Hvis det er, så kan jeg sende et billede af den til din mobil hvis jeg må få nummeret i en privat besked?  Så kan du se om det er noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.