Dr1 og Tv2s julekalendre i år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Sara.

Har lige opdaget at:

Dr1 sender Nissebanden i Grønland (genudsendt for 4. gang) kl.19.30

Tv2 sender Ludvig & Julemanden (ny) kl.20

Men min datter sover oftes mellem 19-19.30. Hun er simpelthen træt, og har svært ved at holde længere, uden at det bliver med en masse bøvl..

Skal jeres børn se julekalender?

Har hørt at Ramasjang genudsender Nissebanden I Grønland, men hvad tid gør de det? Og så passer datoen jo ikke med selve julekalenderen de åbner osv, mon det gør noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

DK

Jeg tror lige at jeg har set nissebanden på Grønland på dvd hos Kiwi til 99 kr!!! Alle 24 afsnit. Vi har den allerede og Kirstine kigger tit ind omkring nissebanden God underholdning for ungerne, selv om det kommer for sent (igen i år).

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Sidste år gad min søn ikke julekalenderne. Han får lov til at se den på dr1. Så børster vi bare tænder og gør ham helt klar inden, han kommer normalt i seng ved 20 tiden, han skal ikke så tidligt op pt. Jeg har barsel.

Anmeld

25. oktober 2011

Sara.

DK skriver:

Jeg tror lige at jeg har set nissebanden på Grønland på dvd hos Kiwi til 99 kr!!! Alle 24 afsnit. Vi har den allerede og Kirstine kigger tit ind omkring nissebanden God underholdning for ungerne, selv om det kommer for sent (igen i år).

Så skal jeg da lige forbi Kiwi og krydse fingre!!!

Så sætter vi den jo bare på når det passer os på dagen :-) skide smart ;-)

Mange tak for info!

Anmeld

25. oktober 2011

Sara.

Jeia skriver:

Sidste år gad min søn ikke julekalenderne. Han får lov til at se den på dr1. Så børster vi bare tænder og gør ham helt klar inden, han kommer normalt i seng ved 20 tiden, han skal ikke så tidligt op pt. Jeg har barsel.

Tror Lærke ville synes det er hyggeligt... Det bliver bare desværre for sent for hende...

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

lærkes_mor skriver:

Tror Lærke ville synes det er hyggeligt... Det bliver bare desværre for sent for hende...

Bliver de ikke genudsendt dagen efter, tidligere på dagen? Når de er så små, gør det nok ikke noget, at de ikke ser den på den rigtige dag

Anmeld

25. oktober 2011

M&M's Mor

Her er det også lige sent nok for vores piger da de går omkuld kl 19:30 så sidste år kom nissen med Bamses julerejse første advent således de kunne se et afsnit om eftermiddagen når de kom hjem fra Dp og vi har snakket om at anskaffe Nissebanden i år...så må da lige et smut forbi Kiwi i morgen... tak for tippet...

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

Det er det samme problem hver jul, julekalenderne komme så sent. Sidste år så vi genudsendelsen, som kom en halv time før. Mine store piger er jo bevidste om at de er en dag bagud, men sådan måtte det blive, ellers ville vi skulle skændtes hver morgen, fordi de er for trætte. Hvad vi gør i år ved jeg ikke. De kan godt nå at se nissebanden (en klassiker ), men den på tv2 kunne også sagtens være noget for dem

Anmeld

25. oktober 2011

millesofie

den "store" skal se den ja, men det bliver måske ikke hver aften han kan holde sig vågen.

jeg har så købt bamses julekalender og den skal hele familien så se hver dag kl ca 16

Anmeld

25. oktober 2011

lucas<3

Jeg har set dem i Bilka og Kvickly os til 100 kr. Men ellers plejer TV2 og genudsende dags afsnit dagen efter ved halv 6 tiden.. .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.