Herreur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Mamalou

Godaften

Jeg vil rigtig gerne give min kæreste et rigtig fedt herreur i julegave. Så jeg vil høre, om der er nogle der har et bud på sådan et?

Budgettet ligger på max 3000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

DK

Mange af de kendte herre mærker laver lækre og flotte ure i den prisklasse.

F.eks. Armani

Min kæreste er ur freak og vil kunne have nogen til.... Men jeg synes at hvis du går til en urmager så kan du finde rigtig mange flotte til 3000 kr.

Prøv evt. at find ud af om han vil have et klassiskt ur med læderrem? Et med dykkerurskive og lænke. Sportsur eller "gå i byen ur". Eller et lidt råt et? Om han kan lide kronografer? (et ur med små skiver inden i, hvor man kan se ex. sekundviser, dato, månens stilling på himlen). Du kan jo godt sidde evt at kigge på ure "til dig selv" og så spørge: bryder du dig om ure med læderrem? eller lign

Min kærestes yndlingsur pt er en "original kopi" af et italiensk dykkerur fra anden verdens krig (det er derfor STORT og med selvlysende tal, så kunne det ses på bunden af havet) hvor læderremmen er lavet af læder fra en svensk patrontaske fra samme krig, hvor man kan se hullerne fra der hvor tasken har været lukket. (URNØRD!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.