Søger sang - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

th skriver:

man kan ikke komme ind på den mere pga. noget med hvem der har retten til den

Næ, det kan jeg da godt se!!  Fandt bare lige linket!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

1000Ben skriver:

Ha ha ja det var så sjovt nok det eneste jeg ikke søgte på, dumt af mig..... Nogle gange er svaret lige foran én,  he he... Men de har dog fjernet sangen fra youtube, så den virker ikke mere, øv bøv, men mange mange tak for hjælpen - godt der er nogle som kan finde tråde når jeg ikke kan he he

Ja, det er jo øjnene man bliver blind på først!

Men nej, det kan jeg sq godt se!! Øv, jeg ville ellers også godt ha hørt den!   Den er vist kommet på cd. Synes jeg så en reklame for en ugeblad, hvor den var med!?

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

1000Ben

Tilmeldt skriver:

Ja, det er jo øjnene man bliver blind på først!

Men nej, det kan jeg sq godt se!! Øv, jeg ville ellers også godt ha hørt den!   Den er vist kommet på cd. Synes jeg så en reklame for en ugeblad, hvor den var med!?

Stine og Lisa.

Aj hvor sjovt du lige skriver det, sad lige og så reklamen, så skal da klart ned og have det ugeblad imorgen, he he... Ihh baby.dk er bare det bedste sted at finde svar på lige det man søger. Mange tak 

Knus

1000Ben

Anmeld

25. oktober 2011

1000Ben skriver:

Aj hvor sjovt du lige skriver det, sad lige og så reklamen, så skal da klart ned og have det ugeblad imorgen, he he... Ihh baby.dk er bare det bedste sted at finde svar på lige det man søger. Mange tak 

Knus

1000Ben

Ja, eller i hvert fald Google!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

DortheSimonsen

Nu ved jeg godt, det slet ikke er den sang - men jeg fandt lige denne her.. Og hold da op, det lyder jo helt fantastisk!

Er jeg den eneste der synes Tina Dickow synger "Ensom" meget bedre end Medina?
Jeg synes bare hun ligger så mange følelser i sangen.. Især ved 3min. og 15sek.. Åh  

http://www.youtube.com/watch?v=zy5t7My2t-A&feature=related 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.