Til jer der er blevet opereret/kikkertundersøgelse i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2011

Worldwide

har i oplevet udblivelse af jeres mens efter følgende? Jeg blev den 9 okt akut opereret med mistanke på blindtarmsbetændelse, heldigvis var det ikke det, men jeg havde forventet mens mellem den 18-20 men har ikke set skyggen af den? Ingen tegn overhovedet på den skal komme...

Skal til lægen igen den 31 for at få svar på hvad dælen der kan være galt med mig iflg operationen, men bliver da lidt bekymret over mens ikke er kommet endnu.. Nogle kloge hoveder derud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

DK

Jeg har som 16 årig fået fjernet blindtarmen ved en kikkertoperation. Bagefter fik jeg 40 i feber og havde det vildt dårligt i dagevis indtil jeg fik kæmpe poser af grønt penicilin med drop...

Men det viste sig at jeg ikke havde haft blindtarmsbetændelse og de fandt aldrig ud af havde det var. Det var en "kvinderelateret sygdom" kaldte de det.

Jeg husker ikke hvordan og hvorledes med mens bagefter desværre. Gik ikke op så meget i det dengang

Anmeld

25. oktober 2011

Worldwide

DK skriver:

Jeg har som 16 årig fået fjernet blindtarmen ved en kikkertoperation. Bagefter fik jeg 40 i feber og havde det vildt dårligt i dagevis indtil jeg fik kæmpe poser af grønt penicilin med drop...

Men det viste sig at jeg ikke havde haft blindtarmsbetændelse og de fandt aldrig ud af havde det var. Det var en "kvinderelateret sygdom" kaldte de det.

Jeg husker ikke hvordan og hvorledes med mens bagefter desværre. Gik ikke op så meget i det dengang

Øv det lyder som en hård omgang! Jeg var voldsomt dårlig det første døgn efter operationen og kastede op i spandevis..

Hehe, husker nu godt i den alder var det ikke lige mens man gik og håbede på kom - den var jo mega ireterrende!!

Anmeld

25. oktober 2011

Worldwide

Slet ingen i det lille land der har været igennem noget lign?

Anmeld

26. oktober 2011

Anonym

jeg var igennem en kikkert undersøgelse for nylig. men jeg havde ingen forandringer med hensyn til mens. bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.