B.S og Basserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

piap

nogen der ser det ?

Manden synes jeg er for meget at jeg igen igen igen vil se det program men tager simpelhen hatten af for den mand og han kan virkelig få øjene op for mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mamalou

piap skriver:

nogen der ser det ?

Manden synes jeg er for meget at jeg igen igen igen vil se det program men tager simpelhen hatten af for den mand og han kan virkelig få øjene op for mange

Ja. Det er god underholdning 

Jeg har været ung pige i huset hos BS, så det forpligter 

Anmeld

25. oktober 2011

merichs

piap skriver:

nogen der ser det ?

Kender en af dem som er med i det denne gang så følger med i det

Anmeld

25. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg ser det. Jeg sidder og tænker- bare det var mig der var med. Men jeg vil ikke eje de ekstra kilo de har på sig!

Anmeld

25. oktober 2011

JA!! Jeg så det også... Og jeg var flad af grin!!

Synes de var for sjove, de tøser! En der slår en skid, og en der siger til BS at han ik ved hvordan det er at ha ondt i skamlæberne!!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

lukasmor

Tilmeldt skriver:

Synes de var for sjove, de tøser! En der slår en skid, og en der siger til BS at han ik ved hvordan det er at ha ondt i skamlæberne!!

Stine og Lisa.

Haha! Nå var det DET hun sagde? Jeg kunne ikke høre det men kunne forstå at hun sagde noget sjovt..

Anmeld

25. oktober 2011

MelikkazMoar

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Anmeld

26. oktober 2011

Lukasmor skriver:

Haha! Nå var det DET hun sagde? Jeg kunne ikke høre det men kunne forstå at hun sagde noget sjovt..

Ja, ja... Det var da for sjovt sagt!!    Og totalt fedt at BS bare er med på den!!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. oktober 2011

HeidiØ

Jeg så det også .. elsker BS og tøserne er da bare for sjove/seje! Det skal de nok komme igennem!

Anmeld

26. oktober 2011

Muffinmus

JEg tænker bare jeg er GLAD for jeg har overstået min værnepligt og konstabeluddannelsen så jeg slipper for alt for mange grønne skovhuller og vådt toiletpapir

Men har har jo ret, de skal vågne op og tro på sig selv om tro på de kan.

Jeg er selv 157 cm, og JA, det var da pisse hårdt at gå med 30 kg oppakning time efter time når man selv vejede 55 kg og ikke havde meget at stå imod med og dem med 2 meter lange ben gik forrest....men man er bare vildt glad når det er slut og man kom igennem:-)

Så jeg håber for dem de får deres drøm opfyldt, for uanset hvad kan det ikke være sjovt at udstille sine svagheder sådan på tv-hatten af for det og den kamp de har været igennem især psykisk. DEt er nemt at sidde og have ondt af sig selv, men svært at tage sig sammen og gøre noget ved det, og det har det gjort, så al held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.