Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøv følgende:- Gå ind på google oversætter. - Vælg Dansk --> Engelsk- Skriv følgende: Min nabo har musvit men hvorfor er der en hane på mit æsel ... Muhahah.. FLOT Google
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - 27+ skriver: Prøv følgende:- Gå ind på google oversætter. - Skriv følgende: Min nabo har musvit men hvorfor er der en hane på mit æsel ... Muhahah.. FLOT Google
Prøv følgende:- Gå ind på google oversætter. - Skriv følgende: Min nabo har musvit men hvorfor er der en hane på mit æsel ... Muhahah.. FLOT Google
Ha-ha-ha............hvad skete der lige dér?
Rockertand skriver: Ha-ha-ha............hvad skete der lige dér?
Hahahahaha
Men hvem pokker har skulle skrive den sætning og har fundet ud af at google translate er dum?
Ja, der er flere af de der fjollede på google translate og andre sider. Tror det er en fantasisk måde lige at få nogle til at besøge siden, så man ser at den er der. Men sjovt er det.
TbCp skriver: Hahahahaha Men hvem pokker har skulle skrive den sætning og har fundet ud af at google translate er dum?
PRæcis... hehe... Det sad jeg også lige og stenede over
ha ha ha - jeg grinede mere da min mus ramte højtaleren så man kunne høre hende oversætte det ...
Nitz - 27+ skriver: Prøv følgende:- Gå ind på google oversætter. - Vælg Dansk --> Engelsk- Skriv følgende: Min nabo har musvit men hvorfor er der en hane på mit æsel ... Muhahah.. FLOT Google
Ha ha ok den havde jeg ikke lige set komme, he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128