Gaveidé til min mor.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

bøgelund

min mor (og far) har hjulpet os utrolig meget, i nogle pressede situationer. nu har jeg muligheden for at vise hvor meget jeg sætter pris på hende, med en god julegave..

men hvad kan jeg give hende, som ville feje benene væk under hende? hun er 47 år..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

bøgelund skriver:

min mor (og far) har hjulpet os utrolig meget, i nogle pressede situationer. nu har jeg muligheden for at vise hvor meget jeg sætter pris på hende, med en god julegave..

men hvad kan jeg give hende, som ville feje benene væk under hende? hun er 47 år..  

Har  hun noget hun går op i?

Ellers noget vildt lækkert luksus ophold hvor hun bliver plejet og passet!!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Har  hun noget hun går op i?

Ellers noget vildt lækkert luksus ophold hvor hun bliver plejet og passet!!

Stine og Lisa.

det havde jeg os tænkt på, men tror alligevel ikke hun gider afsted alene.. 

hun har ikke rigtig nogle konkrete interesser.. udover hyggeture med veninder.. kunne være jeg ku finde nogle fine koncert billetter til et eller andet?  

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund skriver:

det havde jeg os tænkt på, men tror alligevel ikke hun gider afsted alene.. 

hun har ikke rigtig nogle konkrete interesser.. udover hyggeture med veninder.. kunne være jeg ku finde nogle fine koncert billetter til et eller andet?  

Hmm... Hvad med noget service til hjemmet?  Vinduespudsning, rengøring osv. Så kan hun bare sætte sig hen i fifaen, med stængerne oppe!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Hmm... Hvad med noget service til hjemmet?  Vinduespudsning, rengøring osv. Så kan hun bare sætte sig hen i fifaen, med stængerne oppe!

Stine og Lisa.

det går hun desværre ikke med til.. kun hende selv gør det godt nok mener hun.. der er altid så sterilt derhjemme.. 

eller tak for de gode ideer..  

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund skriver:

det går hun desværre ikke med til.. kun hende selv gør det godt nok mener hun.. der er altid så sterilt derhjemme.. 

eller tak for de gode ideer..  

Ha ha´ ... Nej, så er det ikke nemt!!

Kunne du ik tage med på en luksus tur?

Stine og Lisa.

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

Tilmeldt skriver:

Ha ha´ ... Nej, så er det ikke nemt!!

Kunne du ik tage med på en luksus tur?

Stine og Lisa.

jo, det kunne jeg godt.. ville jeg da ikke klage over..  

Anmeld

25. oktober 2011

K&S

bøgelund skriver:

Jeg har samme "problem" - mine forældre har også hjulpet os RIGTIG meget det sidste lange stykke tid og jeg vil så gerne give dem noget som tak.

Jeg har prøvet at finde noget til dem sammen, men det er skisme svært, fordi de er så forskellige

Jeg har tænkt på, at give min far en aften med ølsmagning eller vinsmagning, han kan ikke rigtig så meget fysisk, da han lige er blevet opereret for cancer. Jeg har så tænkt mig at alliere mig med hans bedste ven, så han ikke skal afsted alene

Men det er lidt væree med min mor  så jeg læser lige med...!

Anmeld

25. oktober 2011

Winnie

bøgelund skriver:

Jeg synes at det er svært at svare på. Jeg giver gaver efter hvad jeg mener at folk vil blive glade for og til det skal man jo kende dem, (lidt i hvertfald). Men hvis nogle havde gjort noget virkelig betydnings fuldt for mig, ville jeg for at vise min taknemmelighed give en personlig gave. Men har jo ingen andelse om det ville være noget for din mor ....

Men jeg kan godt forstå at du gerne vil vise hende taknemmelighed. Jeg håber at du finder det helt rigtige at give hende 

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

K&S skriver:

Jeg har samme "problem" - mine forældre har også hjulpet os RIGTIG meget det sidste lange stykke tid og jeg vil så gerne give dem noget som tak.

Jeg har prøvet at finde noget til dem sammen, men det er skisme svært, fordi de er så forskellige

Jeg har tænkt på, at give min far en aften med ølsmagning eller vinsmagning, han kan ikke rigtig så meget fysisk, da han lige er blevet opereret for cancer. Jeg har så tænkt mig at alliere mig med hans bedste ven, så han ikke skal afsted alene

Men det er lidt væree med min mor  så jeg læser lige med...!

min far er 65, og har derfor ikke de vilde ønsker.. men han har altid drømt om at komme ud og flyve luftballon.. og den oplevelse giver vi ham i julegave..  

tror min mor ender med at få 2 billetter til en fed koncert eller noget andet underholdning.. 

ølsmagning kan jeg klart anbefale.. det har min far lige været på med nogle venner.. og det var et KÆMPE hit..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.