Rugbrød hjemme - men ikke ude.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Rikkeas

Hej piger. Jeg og min dagplejemor har et lille problem.

Silja, min datter, vil gerne have rugbrød hjemme ved mig, men ikke i dagplejen. 

Jeg skifter med forskelligt rugbrød pr gang og nogle gange for at lindre hårdheden dypper jeg det i sødmælk ( wierd, men hun spiser det så, har jeg erfaret mig)

Men ved dagplejemoren vil hun ikke spise det. Ligemeget hvad hun gør og med hvilket brød. Rugbrød er YT! Selvom vi gør nøjagtig det samme.

Hun stor-trives og har det strålende, men rugbrød vil hun ikke spise andre steder end hjemme.

What is this?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her har vi det omvendte problem. Lina vil gerne spise rugrbrød i vs, men ikke hjemme. Jeg tænker bare, at det er en fase og at det nok skal gå over

Anmeld

26. oktober 2011

Rikkeas

MoarHvidovre skriver:

Her har vi det omvendte problem. Lina vil gerne spise rugrbrød i vs, men ikke hjemme. Jeg tænker bare, at det er en fase og at det nok skal gå over

Hmm det er noget underligt noget.. :-)

For hun bliver ikke sur eller ked af det. Hun spytter det bare ud ligeså stædigt..

Anmeld

26. oktober 2011

Lone Jakobsen

jeg tror ikke i skal bekymre jer om det.

jeg har oplevet flere børn som i en periode ikke vil ha rugbrød, og det skal nok ændre sig senere. så længe hun ellers spiser godt, varieret og trives, så ser jeg ingen grund til at presse på med rugbrødet.

Anmeld

26. oktober 2011

2babygirls

rikkeas skriver:

Hej piger. Jeg og min dagplejemor har et lille problem.

Silja, min datter, vil gerne have rugbrød hjemme ved mig, men ikke i dagplejen. 

Jeg skifter med forskelligt rugbrød pr gang og nogle gange for at lindre hårdheden dypper jeg det i sødmælk ( wierd, men hun spiser det så, har jeg erfaret mig)

Men ved dagplejemoren vil hun ikke spise det. Ligemeget hvad hun gør og med hvilket brød. Rugbrød er YT! Selvom vi gør nøjagtig det samme.

Hun stor-trives og har det strålende, men rugbrød vil hun ikke spise andre steder end hjemme.

What is this?!

vi har det lige omvendt.. Hun spiser fint i dp men hjemme rør hun stort set ikke mad hele weekenden

Anmeld

27. oktober 2011

Rikkeas

okay, godt. tak piger, det er rart at der ikke er noget at bekymre sig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.