Jer der ejer en buksedragt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

Honningblomst

har brug for et par gode råd.
Jeg købte for flere uger siden en sort buksedragt med med vidde i benene og ja, I kender dem jo nok godt.
Nu skal jeg ud og have den luftet i aften, men hvad tager jeg på til...lange støvler udenpå eller indeni...stiletter...og hvad med foroven...
Nå, håber der er nogle buksedragt erfarne herinde...skal lige vende mig til dette nye stykke tøj...
Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

fam.4xc

synes det ville være flottest med støvlerne inden i når der er vidde i benene... og så en lækker skjorte eller en stramsiddende bluse under

God fornøjelse!!

Kram Camilla der så meget glæder sig til fredag aften i Claes´s arme

Anmeld

6. februar 2009

tascia

har ikke selv en selvom jeg nu godt gad jeg havde, men personligt tror jeg at jeg ville tage et par stiletter på!

og for oven, tjaaa, bare en lille trøje måske

god tur

//Natascia

ps. hvilket mærke er det? tænkte om man kunne se et billede af dem et sted på nettet

Anmeld

6. februar 2009

Christinahr

Helt klart stilleter og en stram top

Anmeld

6. februar 2009

Honningblomst

Den er fra Saint tropez...den er magen til den her bare i sort: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=12272338&forum=115&track=1&road=&search=&sort=ID%20DESC&status=1

Den er meget enkel og meget behagelig...ville bare tage stiletter på...sorte eller røde og måske et lille tørklæde i halsen...gav kun 100kr for den, så nu må jeg se om jeg overhoved kan finde ud af at gå i sådan noget tøj-griner

Knus og tak for jeres svar...

Anmeld

6. februar 2009

Rasmine

Skal du på date???
Mette - nysgerrig som altid

Anmeld

6. februar 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Skal du på date???
Mette - nysgerrig som altid

På date med min veninde...vi starter med at svømme en time og så en time i motionscenter, så hjem og gøre os lækre, ud og spise og i bio og ender med at danse natten lang....rigtig tøsehyggedag....mit dateliv er vidst gået helt i stå...og når jeg endelig møder en mand jeg gider, så ved jeg sgu ikke helt hvad og hvordan...hmm...
Knus Eva...

Anmeld

6. februar 2009

Assi

Ih den er super flot - synes også helt klart stiletter!

Anmeld

6. februar 2009

Honningblomst

astrid skriver:

Ih den er super flot - synes også helt klart stiletter!

Tusind tak-smiler- jeg synes også den var så fin og dejligt med noget helt andet end det jeg plejer...
Stiletter bliver det...så er det bare om det skal være røde eller sorte...
Knus..

Anmeld

6. februar 2009

Tina2

RØDE!!!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.