Bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
531 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

sabrina89

Hvilken bæresele vil i anbefale os? Vores datter vil meget gerne "hænge" men jeg når ingen ting nogle dage så ønsker mig virkelig en bæresele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Ciss

Jeg har ikke haft bæressele selv, og der findes jo et hav af modeller, så jeg kan desværre ikke anbefale en.

Jeg havde bæresjalet Moby Wrap i stedet og havde ENORM glæde af det. Enkelt at bruge, ingen ond nakke, ryg eller skuldre, godt for barnet og kan varieres i bærestilling efter behov og  barnets alder. Helt genialt i mine øjne.

Uanset, har hørt mange fine ting om nogen af bæreselerne også...

Anmeld

25. oktober 2011

sabrina89

Ciss skriver:

Jeg har ikke haft bæressele selv, og der findes jo et hav af modeller, så jeg kan desværre ikke anbefale en.

Jeg havde bæresjalet Moby Wrap i stedet og havde ENORM glæde af det. Enkelt at bruge, ingen ond nakke, ryg eller skuldre, godt for barnet og kan varieres i bærestilling efter behov og  barnets alder. Helt genialt i mine øjne.

Uanset, har hørt mange fine ting om nogen af bæreselerne også...

Dem havde jeg slet ikke tænkt på. Det ku være det var bedre. kan de ligge ned i den?

Anmeld

25. oktober 2011

Ciss

sabrina89 skriver:

Dem havde jeg slet ikke tænkt på. Det ku være det var bedre. kan de ligge ned i den?

De helt små kan ligge. Man kan faktisk også amme med barnet liggende i sjalet - men det har jeg ikke prøvet.

Efterhånden kan de sidde front mod front. Da er de helt trygge men kan alligevel se lidt af omverden. Mine er nogen gange faldet i søvn, når de sad sådan. Man kan trække sjalet lidt op, så det støtter hovedet.

Senere kan de vendes, så de har ryggen mod din front. Da kan de følge med på alt, hvad du gør med hænderne. Spændende!

Når de bliver lange i benene kan de bæres på hoften - og min fireåring elsker at blive båret i sjalet på min ryg...

Anmeld

25. oktober 2011

sabrina89

Ciss skriver:

De helt små kan ligge. Man kan faktisk også amme med barnet liggende i sjalet - men det har jeg ikke prøvet.

Efterhånden kan de sidde front mod front. Da er de helt trygge men kan alligevel se lidt af omverden. Mine er nogen gange faldet i søvn, når de sad sådan. Man kan trække sjalet lidt op, så det støtter hovedet.

Senere kan de vendes, så de har ryggen mod din front. Da kan de følge med på alt, hvad du gør med hænderne. Spændende!

Når de bliver lange i benene kan de bæres på hoften - og min fireåring elsker at blive båret i sjalet på min ryg...

det lyder virkelig som noget vi skulle invistere i. min datter elsker når hun kan hænge front mod mig og så dynen om hende så falder hun tit i søvn. ved du hvor man kan købe den henne?

Anmeld

25. oktober 2011

Ciss

Jeg er ikke sikker. Mit var en gave, men jeg ved, at det var købt i en netbutik. Hvis du googler det, finder du sikkert en forhandler.

Anmeld

26. oktober 2011

Angelspot

Jeg har brugt en alm Babybjørn indtil nu, men Oliver har lige passeret 9 kg og kan næsten ikke være i den mere. Så nu skal jeg ned og investere i en ergobaby som Babysam har på tilbud til på søndag, den skulle være helt fantastisk, man kan bære baby på både ryg og mave. Den er fra nyfødt til 18 kg, hvor Babybjørn kun går til 9 kg. Ergobabyen kan også fås med en babyindsats og der er mange forskellige modeller. Lige nu fås den med vinterovertræk i fleece, altså i det tilbud babysam kører lige nu.Den fås også økologisk og med uld, mange farver, mønstre osv. Jeg håber ikke den skuffer mig, den er vildt populær og jeg glæder mig til at prøve den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.