1 million?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

skoust

nogen der har duftet den til kvinder og hvad synes i om den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Den til mænd? (Ved ikke om den findes til damer, men jeg spurgte lige for en sikkerheds skyld ) - For den er helt igennem fantastisk!

Anmeld

25. oktober 2011

skoust

ja, den til mænd er helt fantastisk.. har set i reklamerne at de også har lavet den til kvinder, så det ville være perfekt hvis nogen havde duftet den

Anmeld

25. oktober 2011

Camilla Jensen

Ja jeg har duftet den og har den også stående på mit badeværelse

Jeg syntes den er super go, syntes faktisk den er bedre når den kommer på og sidder lidt..

Anmeld

25. oktober 2011

skoust

Camilla Jensen skriver:

Ja jeg har duftet den og har den også stående på mit badeværelse

Jeg syntes den er super go, syntes faktisk den er bedre når den kommer på og sidder lidt..

jeg skal bare ind til byen imorgen og dufte den det må jeg virkelig.. og hvis den er god så ønsker jeg mig den til min fødselsdag =)

Anmeld

25. oktober 2011

Muffinmus

min mand fik den af mig sidste jul og i foråret købte jeg den som deo til mig selv, parfumer holder lidt for længe, men deoen er super da man så bare kan købe noget andet hvis den er brugt op. Bruger den næsten hver dag faktisk:-)

Den hedder lady million til piger.

Anmeld

25. oktober 2011

skoust

MariaE skriver:

min mand fik den af mig sidste jul og i foråret købte jeg den som deo til mig selv, parfumer holder lidt for længe, men deoen er super da man så bare kan købe noget andet hvis den er brugt op. Bruger den næsten hver dag faktisk:-)

Den hedder lady million til piger.

super lækkert tak skal du have..

glæder mig så meget til at dufte den imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.