Nogen der ved (strikkekursus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Benjamins'mor

Hej kreative piger.

Jeg kom til at tænke på om nogle ved om man kan gå til strikke kursus i midtjylland, evt. hvor/hjemmeside?

Kunne helt vildt godt tænke mig at lære at strikke huer, strømper og evt. trøjer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lucas<3

Kan din bedste mor ikk strikke.?

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Kan din bedste mor ikk strikke.?

Jo, men hun gør det ikke så meget mere og har ikke tid til at lære det fordi hun har fået en butik, og har en ødelagt hofte.

Anmeld

25. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Jo, men hun gør det ikke så meget mere og har ikke tid til at lære det fordi hun har fået en butik, og har en ødelagt hofte.

Så kan jeg godt se hun ikk kan lære dig det. Ved faktisk ikk om der stadig er kursuser i det mere.

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Så kan jeg godt se hun ikk kan lære dig det. Ved faktisk ikk om der stadig er kursuser i det mere.

Nej.

Nej, er nemlig også selv i tvivl, derfor jeg spørger. Det er ikke så nemt at lære udfra de videoer der er på nettet, kan godt strikke lige, men ikke selv lave de der runde nogle.

Anmeld

25. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

Nej.

Nej, er nemlig også selv i tvivl, derfor jeg spørger. Det er ikke så nemt at lære udfra de videoer der er på nettet, kan godt strikke lige, men ikke selv lave de der runde nogle.

Hva med de strikke bøger for begynder..?

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Hva med de strikke bøger for begynder..?

De er meget indviklede fordi der står så mange tal, som R2, over C3 og sådan noget mærkeligt noget jeg ikke ved hvad betyder.

Anmeld

25. oktober 2011

lucas<3

benjamins'mor skriver:

De er meget indviklede fordi der står så mange tal, som R2, over C3 og sådan noget mærkeligt noget jeg ikke ved hvad betyder.

Hehe ja okay. Det er hvis meget indviklet

Anmeld

25. oktober 2011

Jeia

Prøv at spørge i en garnbutik, nogle steder holder de strikke-café. Du bor lidt for lang væk til at jeg kan lære dig det

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeia skriver:

Prøv at spørge i en garnbutik, nogle steder holder de strikke-café. Du bor lidt for lang væk til at jeg kan lære dig det

Det vil jeg prøve så!

Ja, det er ikke sådan når man kommer fra alle verdens hjørner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.