Mareridt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

asr2009

Hej alle sammen.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig...

Jeg har en søn på 8 måneder, han har altid sovet fint, og hele natten... Her de sidste 5 dage har han pludselig grædt helt vildt om natten, når jeg går ind græder han med lukket øjne, ja han har endda sutten i munden nogle af gangene...

Han stopper ikke før jeg har været inde hos ham, og han kan græde op til flere gange efter hinanden, eks. i nat var jeg inde hos ham 4 gange på 20 min... og det sker konstant mellem kl. 00.30 og 04-05 stykker.

Det ødelægger ikke kun min søvn, men bestemt også hans, han er sur og ked hele dagen (stortset) jeg kan da få et smil engang imellem, og han er ikke meget for at tage sin middagssøvn som han plejer.

Er det mareridt han har, eller er der en anden forklaring, og er der noget jeg kan gøre??

Det skal siges at han natten til mandag have feber, men det var væk om morgen...

Håber der nogle der kan hjælpe...

Mvh. Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

lio

Kan han savne dig? om dagen, ses i meget da? ved ikke om han går i institution eller hvordan jeres hverdag ser ud men det er normalt at småbørn græder om natten og har problemer med søvn hvis de savner deres mor eller far.

Anmeld

25. oktober 2011

asr2009

Jeg bruger hele min dag sammen med ham, jeg går nemlig stadig hjemme, men er det ikke underligt hvis han lige pludselig fra den ene dag til den anden har mere brug for mig?? Ved ikke helt hvad jeg så mere skal gøre??

Anmeld

25. oktober 2011

betjenten

asr2009 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har en søn på 8 måneder, han har altid sovet fint, og hele natten... Her de sidste 5 dage har han pludselig grædt helt vildt om natten, når jeg går ind græder han med lukket øjne, ja han har endda sutten i munden nogle af gangene...

Han stopper ikke før jeg har været inde hos ham, og han kan græde op til flere gange efter hinanden, eks. i nat var jeg inde hos ham 4 gange på 20 min... og det sker konstant mellem kl. 00.30 og 04-05 stykker.

Det ødelægger ikke kun min søvn, men bestemt også hans, han er sur og ked hele dagen (stortset) jeg kan da få et smil engang imellem, og han er ikke meget for at tage sin middagssøvn som han plejer.

Er det mareridt han har, eller er der en anden forklaring, og er der noget jeg kan gøre??

Det skal siges at han natten til mandag have feber, men det var væk om morgen...

Mvh. Anja

Måske der er tænder på vej???

Anmeld

25. oktober 2011

Clisolka

asr2009 skriver:

Hej alle sammen.

Mvh. Anja

Da min datter var 8 mrd. gammel begyndte de såkaldte "mareridt" også... Jeg fik at vide, at det er en fase de skal igennem fordi de finder ud af, at vi kan gå fra dem 

Her er det stoppet igen 

Anmeld

25. oktober 2011

asr2009

Tænder har vi også tænkt på, men jeg ser ikke nogle andre symptomer på at det er det...

babymor2010- Er det en fase der tager lang tid??

Mange tak for svarene, altid rart at få nogle svar når man ikke aner hvad det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.