træning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

NinaNymannMadsen

ja hvornår må man begynde at træne efter man har født?

vil gerne vide det, da jeg vil begynde til zumba og træne lidt hjemme også da jeg har en tænings dvd med efter fødselsprogram. men aner ikk hvornår man må begynde at træne.

bløder ikk ret meget og har ikke ondt mere. fødte min dejlige datter for næsten 3 uger siden.

håber der er nogen der kan svare mig på mit spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Som tommelfingerregl når lægen har sagt ok til 8 ugers undersøgelsen

Men hvis du er forsigtig og mærker efter på din krop kan du godt gå i gang nu. du skal bare være obs på bækkenet

Anmeld

25. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Jeanne skriver:

Som tommelfingerregl når lægen har sagt ok til 8 ugers undersøgelsen

Men hvis du er forsigtig og mærker efter på din krop kan du godt gå i gang nu. du skal bare være obs på bækkenet

okay. så tror jeg bare måske jeg skal starte ud med den trænings dvd jeg har her hjemme og så vente med zumba til efter 8 ugers undersøgelsen hvis lægen siger god for det.
zumba kan jo godt være hårdt og det er mange vrid så nok ikk lige det bedste at starte ud med nu.

Anmeld

25. oktober 2011

MaybeBaby

NNM skriver:

ja hvornår må man begynde at træne efter man har født?

vil gerne vide det, da jeg vil begynde til zumba og træne lidt hjemme også da jeg har en tænings dvd med efter fødselsprogram. men aner ikk hvornår man må begynde at træne.

bløder ikk ret meget og har ikke ondt mere. fødte min dejlige datter for næsten 3 uger siden.

håber der er nogen der kan svare mig på mit spørgsmål.

Jeg begyndte at løbe igen efter 3 uger, MEN så fik jeg heldigvis hurtigt derefter at vide, at konditionstræning nedsatte ofte mælkeproduktionen. Min veninde måtte stoppe med eftermiddags- og aftenamning, da hun kort tid kun havde løbet 2 gange om ugen. Hendes to løbeveninder gik helt over på flaske pga manglende mælk. Og læste lige op på det, på nettet hvor de anbefaler konditræning efter 8. Uge. Men derfør må du gerne træne musklerne i bækken, mave, arme osv.

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

det kommer vist meget an på hvor du er blevet syet...

Jeg må først starte med at små træne efterr 3 måneder... hvor det ikk er kontakt sport osv.

Jeg må ikke engang støvsuge, sagde de på hospitalet... Jeg er ved at gå ud a mit gode skind... Hader når min kæreste støvsuger, vil meget hellere selv.

Anmeld

25. oktober 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

det kommer vist meget an på hvor du er blevet syet...

Jeg må først starte med at små træne efterr 3 måneder... hvor det ikk er kontakt sport osv.

Jeg må ikke engang støvsuge, sagde de på hospitalet... Jeg er ved at gå ud a mit gode skind... Hader når min kæreste støvsuger, vil meget hellere selv.

blev slet ikk syet.

men ja det har noget meget at se hvor meget man er blevet syet.

Anmeld

25. oktober 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Jeg begyndte at løbe igen efter 3 uger, MEN så fik jeg heldigvis hurtigt derefter at vide, at konditionstræning nedsatte ofte mælkeproduktionen. Min veninde måtte stoppe med eftermiddags- og aftenamning, da hun kort tid kun havde løbet 2 gange om ugen. Hendes to løbeveninder gik helt over på flaske pga manglende mælk. Og læste lige op på det, på nettet hvor de anbefaler konditræning efter 8. Uge. Men derfør må du gerne træne musklerne i bækken, mave, arme osv.

kan slet ikk løbe så det skal jeg ikk igang med. tænker bare når det er efter fødsels program der er på den dvd jeg har så kan det vel kun være godt at bruge

Anmeld

25. oktober 2011

MaybeBaby

NNM skriver:

kan slet ikk løbe så det skal jeg ikk igang med. tænker bare når det er efter fødsels program der er på den dvd jeg har så kan det vel kun være godt at bruge

Ja, gør endelig det

Anmeld

25. oktober 2011

NinaNymannMadsen

MaybeBaby skriver:

Ja, gør endelig det

det vil jeg også. vil gerne ned i min normale størrelse igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.