Drikke med sugerør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.121 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2009

trunte89

Hej,
Jeg vil bare lige høre, hvornår børn ca kan drikke af sugerør?

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2009

Loggidut

meget tidligt!

hvis du tager en drikkebrik, du ved dem med cacao eller juice i, stikker sugerøret i munden på barnet, og trykker, så fatter de pointen med det samme!

Anmeld

6. februar 2009

Rasmine

Loggidut skriver:

meget tidligt!

hvis du tager en drikkebrik, du ved dem med cacao eller juice i, stikker sugerøret i munden på barnet, og trykker, så fatter de pointen med det samme!

Det er nemlig rigtigt, Rasmus og Mille var heller ikke mere end et par måneder, da de hittede ud af det.

Ej, spøg til side, tror de var ca. 1 år, da de selv kunne.
Altså ikke selv kunne SIDDE med juicen, for så trykkede de på den, og det stod ud til alle sider.

Anmeld

6. februar 2009

trunte89

Jamen hun har os fanget den Både den ene og den anden vej

Jeg kunne bare ikke mindes, at mine fætre var så hurtige til det. Så var bare lidt nysgerrig

Anmeld

6. februar 2009

Loggidut

trunte89 skriver:

Jamen hun har os fanget den Både den ene og den anden vej

Jeg kunne bare ikke mindes, at mine fætre var så hurtige til det. Så var bare lidt nysgerrig

ja tif var...bum bum, ca 10 mdr vil jeg tro da jeg forsøgte første gang, og der gik det glidende...

men jeg må så sige, at det kom sig af en tur hvor vi havde glemt drikkelse, og derfor fik hun det, siden har vi jo så ikke rigtigt brugt det, og den anden dag, gav vi hende et sugerør i hendes vand, mest for sjovt, og nuhar hun igen glemt alt om det...

så det er åbenbart en øvelsessag

Anmeld

6. februar 2009

Anja

Da Elias var 11 mdr, havde han styr på det med sugerør - det ser super sødt ud, når de er så små

Anmeld

6. februar 2009

Sara.

Lærke var ca 7-8 mdr....

Anmeld

6. februar 2009

trunte89

tak for svar
Ja, det ser bare så sødt ud.

Anmeld

6. februar 2009

Nemesis

Jonas var næsten 2 år før han fangede den. Tilgæld kunne han drikke af flaske,,rigtigt og uden problemer. Altså hvor munden ikke er over hele flaskeåbningen.

Måske han bare ikke fattede det fordi han jo fik fra flasken i stedet??

I dag kan han også bruge sugerør, men han leger primært med det så det er ikke særligt tit han får muligheden.

:-) Sisse

Anmeld

6. februar 2009

lonemus

ladydan1 skriver:

Jonas var næsten 2 år før han fangede den. Tilgæld kunne han drikke af flaske,,rigtigt og uden problemer. Altså hvor munden ikke er over hele flaskeåbningen.

Måske han bare ikke fattede det fordi han jo fik fra flasken i stedet??

I dag kan han også bruge sugerør, men han leger primært med det så det er ikke særligt tit han får muligheden.

:-) Sisse

Mine børn var 1½ år, til gengæld har de drukket af en alm. kop siden de var 3-4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.