hvornår købte i vognen og andre ting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

nogle som startede før 12 uger?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Hej.

Vi bestilte vores barnevogn ca 4 mdr før termin, den kom hjem 2 mdr før.

Jeg mener at jeg ventede med at købe til jeg havde været til nmf scanning, efter MD var jeg mere sikker og ture give mig selv love til at tro på det..

Ps tillykke med baby, hvornår er termin?

Anmeld

25. oktober 2011

MissTas

Efter NF gjorde vi de store indkøb .. turde ikke rigtig før, da det er der at risikoen for abort er stor, så efter uge 12 følte vi os mere sikre

Anmeld

25. oktober 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

ja her anden gang, har vi været hurtige...vugge, tremmeseng, og kravlegård er indkøbt lidt tøj...... de var nogle rigtige gode tilbud, vuggen købte vi inden jeg var blevet gravid....men nu venter jeg også til efter nakkefold... med mindre jeg falder over noget, jeg må eje....

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

smiler. jeg er faktisk ikke gravid endnu. men vi har besluttet at prøve.

og kender i det så får man bare alle mulige spørgsmål op i hovedet hele tiden. og man kigger på ting osv

Anmeld

25. oktober 2011

norenberg

de første to gange har jeg først købt 2 mdr før termin, og sidste gang købte vi først 3 mdr efter fødslen da vi ikke vidste om vi nogensinde fik ham med hjem...men syntes før uge 12 er for tidlig, da en del jo abortere inden uge 12

Anmeld

25. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

inden vi prøvede at blive gravid begyndte vi at købe småting, og da vi smed præventation køble vi lidt dyrere ting og da vi havde prøvet 1 måned købte vi bare videre, regner med at købe større ind til januar hvis der skulle være udsalg og der vil jeg være i 4 mdr. ca.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

er der meget stor risiko for at tabe den eller anden inden 12 uge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.