"Til middag hos"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Pia.

bøgelund skriver:

kan ikke huske om det var på tv3, eller det på kanal 5.. 

men der var en, hvis underholdning var at puste æg.. det er da os meget sjovt.. 

eller at alle skal male et lille maleri enten efter eget valg, eller med et bestem tema. 

et gammeldags gang ludo..

lyder ellers som en rigtig hyggelig ide.. er det så også 4 aftener i træk?  

Hej Tak for de gode idéer - Nej det er ikke fire aftner i træk - vi er lige et par stykker der skal have børnefrie weekender - det bliver fire (5) lørdage ... og så gemmer vi vores stemmer/point i en hemmelig konvelut...

Kunne være sjovt at lave det med tre andre man ikke kendte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

bøgelund

Pia. skriver:

Hej Tak for de gode idéer - Nej det er ikke fire aftner i træk - vi er lige et par stykker der skal have børnefrie weekender - det bliver fire (5) lørdage ... og så gemmer vi vores stemmer/point i en hemmelig konvelut...

Kunne være sjovt at lave det med tre andre man ikke kendte...

ja det ville være rigtig sjovt... spise middag med nogle man måske ellers aldrig ville have mødt.. og en konkurrence oveni.. 

det lyder smadder hyggeligt.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Pia.

bøgelund skriver:

ja det ville være rigtig sjovt... spise middag med nogle man måske ellers aldrig ville have mødt.. og en konkurrence oveni.. 

det lyder smadder hyggeligt.. 

Ja sådan noget ville jeg virkelig også syntes var sjovt... Måske finder man venner/veninder man ikke normalt ville finde sammen med ... I programmet til middag hos kender de jo heller ikke hinanden privat - kun fra medierne ... Og der er sjovt at se hvor forskellige de er når de mødes til deres middager...

Anmeld

25. oktober 2011

bøgelund

Pia. skriver:

Ja sådan noget ville jeg virkelig også syntes var sjovt... Måske finder man venner/veninder man ikke normalt ville finde sammen med ... I programmet til middag hos kender de jo heller ikke hinanden privat - kun fra medierne ... Og der er sjovt at se hvor forskellige de er når de mødes til deres middager...

nej det er jo det, og de ender jo alligevel altid med at have nogle hyggelige dage.. jeg har da ikke set nogen afsnit, hvor de slet ikke har kunne være sammen..

forskelligheder mødes.. og mange af dem ses nok os efter optagelserne.. 

Anmeld

25. oktober 2011

Pia.

bøgelund skriver:

nej det er jo det, og de ender jo alligevel altid med at have nogle hyggelige dage.. jeg har da ikke set nogen afsnit, hvor de slet ikke har kunne være sammen..

forskelligheder mødes.. og mange af dem ses nok os efter optagelserne.. 

Ja det tror jeg også de gør... ingen tvivl om det - selvfølgelig vil der altid være nogen som hopper fra, men mange af dem tror jeg holder en eller anden form for kontakt...

Anmeld

25. oktober 2011

Sabsy

Hvor du fra?? Har et spil der hedder EGO og den er eb sikker vinder her hjemme til en hver lejlighed.. Det må du gerne låne

Anmeld

25. oktober 2011

annec

Pia. skriver:

Nogen af jer kender sikker allerede det program der køre på Tv3 som hedder "Til Middag Hos"

Jeg sidder lige og ser det nu og kommer så i tanke om jeg har brug for hjælp... Mon ikke, det lige er en opgave for jer ?

Vi er nogle veninder, som skal lave "til middag hos"

Jeg skal starte her hjemme hos mig og jeg har helt styr på maden m.m

Men jeg mangler en god idé til underholdningen... Håber I sidder med en masse gode sjove idéer - det må gerne koste lidt, men ikke være alt for dyrt...

Jeg skal jo så derefter have point for:

Mad - fra 1-10

Værtskab - Fra 1-10

underholdning - Fra 1-10

Den af os der vinder, vinder en middag med veninderne på resturante som de andre piger betaler - Det er jo bare for sjov men vil jo gerne vinde ...

Knus Pia.

Lyder super hyggeligt

Har ikke rigtig nogle ideer til hvad underholdningen kunne være.. endnu i hvert fald

Anmeld

25. oktober 2011

katrine26

Hej. hvor er du fra..

Syntes da det kunne være vildt fedt at finde 4 tøser herinde fra og lave vores egen udgave af til middag hos..jeg er i hvertilfald frisk vis nogele har lyst...

Det kunne jo være at man fik nogle søde veninder oven i.

katrine26

Anmeld

25. oktober 2011

Pia.

katrine26 skriver:

Hej. hvor er du fra..

Syntes da det kunne være vildt fedt at finde 4 tøser herinde fra og lave vores egen udgave af til middag hos..jeg er i hvertilfald frisk vis nogele har lyst...

Det kunne jo være at man fik nogle søde veninder oven i.

katrine26

Jeg bor lige imellem Roskide og Køge ... Jeg syntes det lyder så sjovt at lave det her med nogen man ikke kender, både se folks hjem og spise og lære folk at kende

Anmeld

25. oktober 2011

katrine26

ok..bor i Hillerød...Men jeg er frisk vis andre er..

katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.