Jeg har bare været RASENDE lige siden jeg stod op..
pms, det tror jeg nok...
min dag starter med at Villads vækker mig ved at ligge inde i sengen og siger DA, DA, DA, DA.. og griner for sig selv og rigtig hygger sig. (jeg har babyalarm på ham derinde fordi at jeg ellers ikke kan høre ham, da hans dør er lukket og der er et badeværelse imellem hans værelse og der hvor jeg sover. så derfor skal jeg helst have alarmen på ham)
står op og skifter ham og så får han morgenmad.. han syntes det var sjovt at daske til min hånd hver gang jeg skulle give ham en skefuld, så havregrøden FLØJ alle retninger..
det er bare så trælst fordi jeg har bare vasketøj nok og det er et BJERG... der er så meget at jeg er ved at drukne i det... han syntes det var sjovt når mor sagde. hold lige op med det. kan du ikke lige spise ordenligt i dag. på en lidt bestemt måde... knægten griiiiiner og griiiiner. han forstår jo ikke helt hvad det er han skal.. han hygger sig jo bare..
men han får med besvær spist og så bliver han lige sat til at lege lidt mens tvet kører så morsur her lige kan rydde op efter madkrigen. og lige slappe af i 5 minutter med sin kaffe...
så er jeg ved at blive kvalt i min kaffe... totalt panisk løber jeg ud i køkkenet og hoster og hoster og har sådan en brækfornemmelse i næsen. (som det føles lige efter man har kastet op, følelse i næsen, ganske ubehageligt) og drikker en tår vand og sætter mig ind igen og hoster lidt mere.. det sytes bassen åbentbart var skide sjovt så han griner jo bare når jeg hoster.. tosse 
han bliver efter noget tid træt og jeg smider ham i uldhuen og uldlufferne og flyverdragten kyler en sut i munden på ham og fatter nusse/sove koen (som er blevet døbt Lennart Koen)
og går ned for at komme ham i klapvognen... ser så at klapvognen er låst fast til barnevognen under trappen og kommer da i tanke om at jeg ikke har fået nøglen igen efter min venninde havde villads på besøg i weekenden... ved min kæreste har den anden. men han er på arbejde... jeg ringer og spørger ham om min venninde evt afleverede nøglen til ham fordi at nu kunne jeg jo ikke ligge villads ud og sove som jeg plejer.. og han huskede intet. ringer så til min venninde og ja. hun har så nøglen liggende hos sig.. GREAT... så må ungen komme ind i sin seng og sove.. og tror i at han er træt der.. NÆÆÆÆH NEj.. og jeg har altså det princip at når man først er puttet så kommer man ikke op og leger igen, så¨det var ind, ud. ind ud ind ud randeri til ham og skiftevis putte sutten i munden på ham. give ham koen. lægge ham ned. for til sidst at stikke ham et stykke legetøj han kunne sidde med og så til sidst at falde i søvn...
typisk.
hvad mon resten af dagen byder mig... 
tror bare jeg holder min idendøre.. og glæder mig til kæresten kommer hjem så han kan være far og jeg kan sove til i morgen.!! 
Anmeld