Erfaringer med farvede tattoveringer, søges? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Sees

Hej piger

Jeg skal ind og have lavet en større farvede tattovering, om nogle dage, men jeg er lidt i tvivl om hvilke farve jeg skal vælge.
Jeg vil gerne have nogle farver som ikke falmer skide hurtigt, og samtidig må det godt være farver som står godt til min øjenfarve (grøn) og træk - Jeg har meget mørke træk!

Selv tænker jeg nogle blå/lilla/grønne farver - Men hvad tænker I?

Jeg kan lige prøve at ligge et par billeder ind af mine træk, og mine øjne, så I kan se hvad jeg mener

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Witt

Farven som de bruger i dag, falmer ikke som så.. det var mere farverne de brugte førhen i tiden. Ehmm min far fik en tatto i hans unge alder, det var Rød´- Grøn og en anden farve i .. Den røde er værre end orange nu og den grønne ligner lort :/ ... Men anyways, mor har så fået lavet en kæmpe rose, i Rød og Grøn og hendes farver er lige så flotte som den dag hun fik den lavet ! ..

Men, så kommer det jo også an på om du går meget i sol osv ..

De farve du selv nævner, vil passe godt til dine øjne.. Men hvor skal du ha den lavet henne ??. Altså hvor på kroppen ?

Anmeld

25. oktober 2011

Sees

Witt skriver:

Farven som de bruger i dag, falmer ikke som så.. det var mere farverne de brugte førhen i tiden. Ehmm min far fik en tatto i hans unge alder, det var Rød´- Grøn og en anden farve i .. Den røde er værre end orange nu og den grønne ligner lort :/ ... Men anyways, mor har så fået lavet en kæmpe rose, i Rød og Grøn og hendes farver er lige så flotte som den dag hun fik den lavet ! ..

Men, så kommer det jo også an på om du går meget i sol osv ..

De farve du selv nævner, vil passe godt til dine øjne.. Men hvor skal du ha den lavet henne ??. Altså hvor på kroppen ?

Jeg går ikke meget i sol - Det bøder jeg nemlig for nu
Men jeg har også en naturlig flot glød, så det gør egentlig ikke så meget..

Det skal være en udsprunget blomst, der er sprungt ud over min skulder!

Anmeld

25. oktober 2011

Witt

Sees skriver:

Jeg går ikke meget i sol - Det bøder jeg nemlig for nu
Men jeg har også en naturlig flot glød, så det gør egentlig ikke så meget..

Det skal være en udsprunget blomst, der er sprungt ud over min skulder!

årh okay, jamen så burde farverne ikke falme før om MANGE ÅR, der ser de jo nok ikke helt det samme ud som da du fik den lavet.

Men spørg din tattoo om det, hvis du er i tvivl , tror han siger det samme som jeg, med at farverne er fornyet siden "dengang"  de havde nemt ved at falme !

Anmeld

25. oktober 2011

Sommersko

jeg fik lavet 3 sommerfugle ned langs siden af maven i 2009, rød, grøn og blå. De er stadig rigtig flotte i farven, og er bare super glad for dem.

tror også de farver du selv nævner vil være rigtig gode til dig  glæder mig til resultatet.

ihhh jeg vil også have flere tattoveringer.....

Anmeld

25. oktober 2011

TaAsJu

Jeg har 2 store blomster på foden og op ad anklen i lyser rød og lilla og grene er grønne den er 2 år gammel og stadig rigtig flot.. Og to stejner på mine ribben i lyserrøde som også er fine hvis man fjerner stræk mærkerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.