Råd fra erfarne IUI'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Sørens

Jeg er blevet insemineret for 3.gang og er begyndt at blive meget nervøs for at det ikke skal lykkes denne gang heller!

Ved godt det "kun" er 3.gang men har læst et eller andet sted at chancen bliver mindre efter 3.forsøg!! (måske er det bare noget vrøvl) men....jeg er 35år, fejler tilsyneladende ikke noget, måske bortset fra cirka 10kg overvægt.

Så mit spørgsmål er: Er der nogle af jer der blev gravide ved 3. eller 4.insemination og er 35+?

øv nervøs nervøs nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Sørens

Slet ingen?......

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Hejsa

Jeg kan desværre ikke give dig noget godt svar - da vi valgte at gå videre i ivf efter 3 iui uden resultat 

Anmeld

25. oktober 2011

Sørens

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa

Jeg kan desværre ikke give dig noget godt svar - da vi valgte at gå videre i ivf efter 3 iui uden resultat 

Hejsa

Okay! Må jeg spørge hvorfor I valgte det? Vores klinik har også nævnt at de ville have et møde med os hvis 3.forsøg mislykkedes.

Er du over 35år? 

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Sørens skriver:

Hejsa

Okay! Må jeg spørge hvorfor I valgte det? Vores klinik har også nævnt at de ville have et møde med os hvis 3.forsøg mislykkedes.

Er du over 35år? 

Nope - jeg er 27. Og vi har ingen, indtil videre, opdagede problemer. Hverken ved sæd eller passageundersøgelse.

Jeg tror bare jeg mistede troen på at det kunne lykkes ved IUI hvis det ikke skete en af de 3 gange. For jeg havde lidt følelsen af at IUI "bare" var et lille bitte skub for naturens normale gang og ikke et større indgreb. 

Vores klinik lod det være op til os selv om vi ville have endnu en IUI eller videre og vi valgte at gå videre. En af den andre grunde er også at man i IVF kan se om æggene overhovedet bliver befrugtet, om de deler sig og om de sætter sig fast. Så hvis det ikke lykkes ved IVF, får vi forhåbentlig mere info om hvad der er problemet. Jeg har brug for noget mere håndgribeligt - du ved mere info om hvorfor vi ikke bliver gravide. 

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

hov kan se du søgte råd fra +35 - den havde jeg ikek lige set. Så er jeg jo slet ikke den du søger! 

Anmeld

25. oktober 2011

Sørens

hov kan se du søgte råd fra +35 - den havde jeg ikek lige set. Så er jeg jo slet ikke den du søger! 

Det er bare ok

Men kan godt se din pointe med at gå videre med IVF, havde bare sådan håbet at vi ikke behøvede den helt store "omgang" men sådan havde du det vel også?

Har I så forsøgt mange gange med IVF eller er I lige begyndt?

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Sørens skriver:

Det er bare ok

Men kan godt se din pointe med at gå videre med IVF, havde bare sådan håbet at vi ikke behøvede den helt store "omgang" men sådan havde du det vel også?

Har I så forsøgt mange gange med IVF eller er I lige begyndt?

Det er vores første forsøg med IVF - men jo har også virkelig været ked af at vi måtte gå videre og igennem den helt store omgang. 

Men selvom det har været en hård omgang ind til videre så fortryder jeg intet for jeg føler at vi for alvor har en chance for at bliver forældre! 

Anmeld

25. oktober 2011

Sørens

Det er vores første forsøg med IVF - men jo har også virkelig været ked af at vi måtte gå videre og igennem den helt store omgang. 

Men selvom det har været en hård omgang ind til videre så fortryder jeg intet for jeg føler at vi for alvor har en chance for at bliver forældre! 

Ok Så vil jeg krydse fingre for jer!

Tak for dine svar!

Anmeld

25. oktober 2011

Miss BananaHammock

Sørens skriver:

Ok Så vil jeg krydse fingre for jer!

Tak for dine svar!

tak!  og selv tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.