Du skal tage skimmelsvamp dybt seriøst - rodalon kan UDELUKKENDE bruges hvis skimlen er levebetinget - altså, hvis du f.eks konstant og konsekvent tørrer dit tøj indenfor, ikke lufter ud, ryger, ikke bruger emhætten (Altså lever dit liv som en huleboer uden sans for orden)
Er den ikke kommet af dine vaner, er det bygningskonstruktionen der er problemet, du kan tage den flere veje rundt:
Kontakt udlejer (hvis du har en) der så må tage kontakt til de rette.
Du kan selv ringe til kommunen og få en bygeninssagkyndig ud og tage målinger og prøver der sendes til test og du får et resultat. Vores var gratis og rapporten kom 14 dage efter.
Hvis din udlejer er dybt urimelig, så tag kontakt til huslejenævnet, på kommunen, det koster 133 kr, de har en helvedes lang behandlingstid, men de kan tvinge udlejer til at gøre det rette ved problemet, sætte din husleje ned imens (og efter) og dømme udlejer til at erstatte dine tab (inklusive det at bo i skimmel)
Vi er igang herhjemme, udlejer kan intet ud over at kalde os allesammen for kællinger, jeg fik nok - nu tager jeg alle hans penge, tvinger ham til at lave hans fejlkonstruerede lortebygning og bliver ellers boende indtil jeg finder mit drømmehus. HA!
Anmeld