vil lige komme med en update... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

celkt

som nogen måske kan huske, har jeg jo været igennem en ret turbulent sensommer/efterår indtil nu. Jeg tabte jo min spiral og blev gravid som følge, og ja, måtte jo så vælge en abort, - rigtigt, rigtigt æv.

Det er så overstået nu, det har kostet spandevis af tårer, men nu, hvor hormenerne også er ude af kroppen, er det hele noget nemmere.

Da jeg blev scannet før aborten mente overlægen at jeg havde en polyp i livmoderen, så jeg skulle ind til endnu en forundersøgelse til at få den fjernet igår, 1 mnd efter aborten. Det var total nedtur at skulle gå og spekulere på at skulle i fuld narkose og igennem det også, men det viste sig så, at der altså ikke var nogen polyp alligevel. Så hvad den kære overlæge lige har set derinde, er jo ikke godt at vide. Læge nummer to, der scannede mig igår, lagde så den nye spiral, en hormon en, op med det samme, og av, jeg forstår bedre, hvorfor man normalt får dem lagt op unden mens, mens livmoderen er lidt åben. Er godt nok øm i de nedre regioner idag...

Nå, men summa summarum er altså at tingene er sådan ca normale igen. Min far, som blev erklæret terminal med kræft i sommers, har det også bedre. Jeg syntes det har været enormt hårdt at skulle forholde mig til hans sygdom og, måske, snarlige død. 

Men som jeg har gået og moret mig lidt over efterfølgende, - at hvis man tror man har problemer og har det hårdt, så skal man alligevel huske at være lidt taknemmelig for den lille bunke problemer, man har, - for der kan saaaaagtens komme en bunke til flyvende og ligge sig ovenpå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

4kløver

Sender dig en krammer til dig og håber at alt går godt med din far.

Anmeld

2. november 2011

Nessie

Godt med en update, og dejligt at høre at du er ovenpå, selvom det var en meget svære beslutning

Også dejligt at høre at din far har det bedre, og ja, man skal ind i mellem huske sig selv på, at man kunne have det meget værre

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Dejligt med en update og at det hele ser mere lyst ud nu..Og skønt med din far..

Og hold op et dejligt ordsprog du lige fyrede af til sidst. Det kunne jeg godt have brugt da jeg synes der bare har været nedtur på nedtur det sidste 1,5 år. Måske det hele havde set lysere ud hvis jeg havde haft det at støtte mig op til. hihi.
Det vil jeg så gøre fremover og håbe på lyse tider.

også for dig og din situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.