Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved godt de fleste bare scroller forbi disse billeder af folks børn, men er bare så stolt af min lille drengs første børnehavebillede og ville nu gerne vise det alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejlig søn du har dig det er virkelig et godt billede der er blevet taget af ham
Prinsesse2ben skriver: Dejlig søn du har dig det er virkelig et godt billede der er blevet taget af ham
Tusind tak Det var sødt af dig Synes jeg også jo... Han ser helt artig ud. Ligner slet ikke en der råber "Din jot!" efter sin mor og far, vel??
Godt første billede Det skal du være stolt af... Det er værre når de laver grimasser på dem
gooodt billede
Camulla skriver: Tusind tak Det var sødt af dig Synes jeg også jo... Han ser helt artig ud. Ligner slet ikke en der råber "Din jot!" efter sin mor og far, vel??
Haha, det er sjovt, for jeg tænkte præcis det samme da jeg så billedet, men jeg ville ikke skrive det han ser simpelthen så artig ud.
Og så vil jeg som Muhmi sige at du skal være glad så længe de ikke laver latterlige ansigter på billederne. Min bonusdatter på 8 år skal altid lave sådan et kunstigt smil når der tages billeder og det ser virkelig ikke ret godt ud, det var meget sødere da det kom helt naturligt.
trunte89 skriver: Hvor er det bare etgodt billede Vi har også selv lige fået det første børnehavebillede, det var lidt stort
Hvor er det bare etgodt billede Vi har også selv lige fået det første børnehavebillede, det var lidt stort
Ja, ik? Jeg har bare ventet og ventet på det SK*DE billede... Har glædet mig sådan
Og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128