Nilens Jord pudder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Kloster

Hej.

Jeg er i vildrede........... Pudder.... Jamen da oceaner af forskellige pudder'e fra Nilens Jord... Hvad skal jeg bruge/ønske mig?

Jeg vil ikke skinne. Jeg vil ikke se brun ud. Jeg vil se naturlig ud. Jeg bruger i forvejen foundation derfra og er yderst tilfreds, men mangler lige pudderen til at dække de alt for skinnende områder. Bruger minimal pudder, da det kun lige er til ikke at skinne. Men jeg vil stadig gernes skifte min Rimmel ud med en fra Nilens Jord. Men med hvilken en???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

132319

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er i vildrede........... Pudder.... Jamen da oceaner af forskellige pudder'e fra Nilens Jord... Hvad skal jeg bruge/ønske mig?

Jeg vil ikke skinne. Jeg vil ikke se brun ud. Jeg vil se naturlig ud. Jeg bruger i forvejen foundation derfra og er yderst tilfreds, men mangler lige pudderen til at dække de alt for skinnende områder. Bruger minimal pudder, da det kun lige er til ikke at skinne. Men jeg vil stadig gernes skifte min Rimmel ud med en fra Nilens Jord. Men med hvilken en???

Jeg bruger ikke rigtig makeup mere men dengang jeg gjorde, brugte jeg den i en krukke og var vildt glad for den

Nu er jeg for doven til at bruge pudder, haha

Anmeld

25. oktober 2011

Stjernestoev

Jeg har kun en ting at sige: TROMBORGS MINERAL FOUNDATION! :-) Så bliver pudder en by i Rusland.

Fandt det her på deres hjemmeside:

Er den hotteste trend på markedet i dag, og aldrig har det været nemmere. Det er en fantastisk foundation i pudderform. Den fungerer som et fint lag af perfekt hud og efterlader huden usminket med en naturlig glød.

Anmeld

25. oktober 2011

lille83

jeg har både den i krukke og den der hedder compact powder. de er super gode og den faste fås vist både som mat og med perlemor.

kan kun anbefale dem, jeg er selv ikke stor forbruger og bruger dem kun som dig til at de naturlig ud, ikke sminket..

håber du finder en.

Anmeld

25. oktober 2011

twinny

lille83 skriver:

jeg har både den i krukke og den der hedder compact powder. de er super gode og den faste fås vist både som mat og med perlemor.

kan kun anbefale dem, jeg er selv ikke stor forbruger og bruger dem kun som dig til at de naturlig ud, ikke sminket..

håber du finder en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.