Keramik thekande.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Kloster

Hej.

Jeg drømmer lige på www.rosendahl.dk Og tænkte på om man bruger thekander mere? Og kan theen godt holde sig varm der i, hvis man bare sætter den på bordet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

L.J.L

Kloster skriver:

Hej.

Jeg drømmer lige på www.rosendahl.dk Og tænkte på om man bruger thekander mere? Og kan theen godt holde sig varm der i, hvis man bare sætter den på bordet?

Den bliver nok kold efter et stykke tid, men ellers kan du jo købe dig en THE varmer og putte over

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

L.J.L skriver:

Den bliver nok kold efter et stykke tid, men ellers kan du jo købe dig en THE varmer og putte over

Guuud... Bruger man stadig det.....

Ell er det total yt??

Anmeld

25. oktober 2011

L.J.L

Kloster skriver:

Guuud... Bruger man stadig det.....

Ell er det total yt??

Nej, tværtimod tror jeg faktisk at tekanden og tevarmeren er ved at gøre comeback

Hyggen ved bordet med en kande te og et tæppe, og sludren med veninderne, det er da overhovedet ikke yt.

jeg har gamle dekorative tekander stående i mine vindueskarme

Anmeld

25. oktober 2011

Kloster

L.J.L skriver:

Nej, tværtimod tror jeg faktisk at tekanden og tevarmeren er ved at gøre comeback

Hyggen ved bordet med en kande te og et tæppe, og sludren med veninderne, det er da overhovedet ikke yt.

jeg har gamle dekorative tekander stående i mine vindueskarme

Ih... Tak for det...

Anmeld

25. oktober 2011

hekran

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har en hvid Bodum thekande med stempel. Den bruger jeg tit. Jeg har sådan en dims til at putte et lys i, som jeg så sætter thekanden på. Den holder sig varm lige så længe lyset et tændt. 'Dimsen' kostede ikke mere end 70 kr. Billigt skidt, der har været suuper! Har haft min kande i 6 år.

Anmeld

25. oktober 2011

linemus

Er vild med tekander og Rosendahls er også flot. Jeg har en rigtig fin hvid tekande, men bruger den desværre aldrig, så den står bare i skabet. Teen bliver alt for hurtig kold i den, og hvis jeg så skulle bruge en te-hætte, ville man alligevel ikke kunne se den fine tekande. Istedet har jeg en Alfi termokande i hvid og metal, som jeg synes er flot.

Anmeld

25. oktober 2011

Jonatansmor

Bruger også thekander og den dims med fyrfadslys i, uendeligt hyggeligt. Men jeg er vist også så umoderne som man kan blive...

Har også min mormors oldgamle thepotte med holdedims, men den nænner jeg bare ikke at bruge, så den står dér i mit vitrineskab og bliver kun pillet ved når jeg støver den af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.