Da i gik fra hinanden.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er anonym, da jeg helst ikke vil sætte ansigt på før vi officelt er flyttet fra hinanden.

Men da i gik fra hinanden, og skulle dele alle jeres ting. Hvad så med babytøj? Delte i også det op, så hvis min mor havde købt noget fik jeg det, og det jeg selv havde købt og fået fra min familie, og det fra hans familie fik han?

Er lidt i tvivl. Det er ikke noget vi har snakket om, men føler heller ikke jeg kan tillade mig at tage det hele med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Muhmi

Nu bor jeg sammen med min kæreste, men jeg vil da lige svare alligevel hvis det er ok?

Men jeg kunne forestille mig at i sammen sætter jer ned sotérer det og det han gerne vil have får han og det du gerne vil have får du... Og hvis der er noget som i gerne vil have som i har fået fra jeres familier, så går det automatisk til den af jer som det kommer fra..... Gav det mening?

Anmeld

25. oktober 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg er anonym, da jeg helst ikke vil sætte ansigt på før vi officelt er flyttet fra hinanden.

Men da i gik fra hinanden, og skulle dele alle jeres ting. Hvad så med babytøj? Delte i også det op, så hvis min mor havde købt noget fik jeg det, og det jeg selv havde købt og fået fra min familie, og det fra hans familie fik han?

Er lidt i tvivl. Det er ikke noget vi har snakket om, men føler heller ikke jeg kan tillade mig at tage det hele med?

Hvor gammelt er barnet og hvordan skal samværet være?? Hvis barnet os skal overnatte ved far ville det jo være fint hvis der var lidt tøj der.. Men ellers vil barnet jo ikke nå at bruge det

Anmeld

25. oktober 2011

lio

Anonym skriver:

jeg ved ikke helt hvad jeg synes om at dele barnets tøj op, medmindre barnet er ½ hos hver af jer og den ene ikke lige har mulighed for at tage ud og købe nyt så synes jeg tøjet skal blive hvor det er. Fik ikke lige tjekket op på barnets alder, men barnet skal ikke føle at hins ting skal deles og hin skal også. Forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

25. oktober 2011

*Sofie*

Anonym skriver:

Hos os var det en lynflytning.
Min datter var kun 1½ måned gammel...og jeg tog alt med mig.

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Hvor gammelt er barnet og hvordan skal samværet være?? Hvis barnet os skal overnatte ved far ville det jo være fint hvis der var lidt tøj der.. Men ellers vil barnet jo ikke nå at bruge det

Altså det er det tøj baby ikke bruger mere, altså det i gemmeren.

Det andet får jeg med, da samværet bliver hveranden weekend, og det hans forældre så har købt i de str han ikke har brugt endnu, hvilket ikke er meget, har vi aftalt han får gennem tiden.

Anmeld

25. oktober 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Altså det er det tøj baby ikke bruger mere, altså det i gemmeren.

Det andet får jeg med, da samværet bliver hveranden weekend, og det hans forældre så har købt i de str han ikke har brugt endnu, hvilket ikke er meget, har vi aftalt han får gennem tiden.

Så ville jeg sætte mig ned med faderen og så dele det så i begge får lidt hvis der er noget af det han gerne vil have

Anmeld

25. oktober 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Så ville jeg sætte mig ned med faderen og så dele det så i begge får lidt hvis der er noget af det han gerne vil have

Okay.

Det vil også være træls hvis jeg fik det hele med og han så blev sur senere hen.

Anmeld

25. oktober 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Okay.

Det vil også være træls hvis jeg fik det hele med og han så blev sur senere hen.

præcis.. på den her måde får i begge lidt hvis i gerne vil, men det kan jo også være han slet ikke vil have noget af det..

tag en snak med ham om det, og se hvad han siger..

Held og lykke med det hele

Anmeld

25. oktober 2011

1012lmp

Nu var mine jo ikke babyer da vi gik fra hinanden men af det tøj de brugte delte vi så vi begge havde sommertøj, vintertøj, pænt tøj og alm tøj.

Af deres babytøj som var pakket i poser og kasser osv har jeg taget det hele med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.