Kan man sortere sine statusopdateringer på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. oktober 2011

Mi

Jeg syntes jeg engang så sådan en knap på fb, hvor man kunne sortere hvilke statusopdateringer man gerne ville se.

Jeg er nemlig medlem af en del sider, men vil gerne at jeg en gang imellem kunne sortere, så jeg kun så statusopdateringer fra vennerne. Kan man det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

MarleneH

Mi skriver:

Jeg syntes jeg engang så sådan en knap på fb, hvor man kunne sortere hvilke statusopdateringer man gerne ville se.

Jeg er nemlig medlem af en del sider, men vil gerne at jeg en gang imellem kunne sortere, så jeg kun så statusopdateringer fra vennerne. Kan man det?

Mener at du skal holde musen over det du vil skjule, så kommer der vist en boks frem med nogle valg muligheder .. Kan ikke lige selv tjekke det da jeg er på min Tlf

Anmeld

25. oktober 2011

Mi

MarleneH skriver:

Mener at du skal holde musen over det du vil skjule, så kommer der vist en boks frem med nogle valg muligheder .. Kan ikke lige selv tjekke det da jeg er på min Tlf

Ja, jeg kan nemlig skjule dem, men jeg vil jo gerne se det en gang imellem. Det er bare fordi det kunne være rart, lige at fjerne alt reklamen og nyhederne fra statusopdateringerne, så kun vennerne stod tilbage, og så hurtigt få det hele tilbage igen.

Hvis ikke det findes, så må det altså snart udvikles

Anmeld

25. oktober 2011

MarleneH

Mi skriver:

Ja, jeg kan nemlig skjule dem, men jeg vil jo gerne se det en gang imellem. Det er bare fordi det kunne være rart, lige at fjerne alt reklamen og nyhederne fra statusopdateringerne, så kun vennerne stod tilbage, og så hurtigt få det hele tilbage igen.

Hvis ikke det findes, så må det altså snart udvikles

Nårh på den måde.. Hehe .. Så kan jeg desværre ikke hjælpe

Anmeld

25. oktober 2011

Benjamins'mor

Mi skriver:

Du trykker på startsiden, og hvis der er et opslag trykker du ''slet opslag'' og derefter ''skjul alle fra denne side''. Så kommer det aldrig op igen. Ved så ikke om der er en smartere måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.