Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vildt siger jeg bare... Superbaby!
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1644648.ece
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er godt nok utroligt!!
Min venindes datter gjorde det samme, da hun var 11 måneder gammel.Så hun måtte sove på en madras. Min veninde var ikke helt tilfreds med datteren.
Det er samme teknik vores yngste bruger. Han lander dog stille og roligt på benene. Vores den ældste var også kun 1 år da han "flygtede" ud af tremmesengen. Men det var med hovedet først og så en koldbøtte ud i rummet-så var han færdig med at sove i den seng
Det er vildt... Det har min den ældste slet ikke gjort... Hun har heller ikke prøvet på at komme ud af tremmesengen...
Hold da op! Det håber jeg ikke Benjamin lærer så hurtigt!
Den er sjov, men den har nu altså været oppe og vende en gang før idag.
clara gør det hvis hun er monster hidsig ( 22 mdr) det er dog kun sket 2 gange.
Hæhæhæ, det gjorde vores datter også i den alder. Hun har altid været utrolig stærk og motorisk rigtig hurtig. Hun gjorde nøjagtig sådan, benet langt op over hovedet, og så brugte hun musklerne i benene til at trække resten af kroppen op til kanten. Og hun slog sig aldrig Men hun kravlede også lystigt langt op i reoler og vidueskarme og alle andre stedet hvor folk sagde, at hun da ikke kunne komme op Faktisk kravlede hun over vores brædeovnsgitter en dag, og smagte på spritblokkene. Jeg plejede at sige, at vi havde fået en bjergged til datter Laura var knap så slem, men den yngste har det på næsten samme måde. Krudt i røven, stærk som en okse og ser aldrig noget som er umuligt - kun udfordringer!
sne190810 skriver: Den er sjov, men den har nu altså været oppe og vende en gang før idag.
Hehe lagde den op i nat...
Mira0911 skriver: Hehe lagde den op i nat...
Aaaaaaaaaahhh, se nu der .. Så må du undskylde. Bed bare mærke i at den tidligere idag var oppe og vende.
.. Det var måske derfor den ikke blev kommenteret så meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128