Ja undskylder på forhånd at dette sikkert bliver et bitche indlæg...
Oprette tidligere et indlæg om at min x altid vil bytte weekend, Skriver så som nogen forslog som det var at jeg var træt af han ville bytte i tide og utide.
Han fortæller så at det er fordi han skal i sommerhus med en potentiel ny kæreste, det er også fair nok... Han vil lære hende at kende der og finde ud af om det er noget eller det ikke er....
men hvorfor helved er det at han ikke kan gøre det de 24 ud af 28 dage han ikke har dem? hvorfor SKAL det lige være de 4 dage det kan jeg simpelthen ikek forstå...
Også giver han mig dårlig samvittighed over at jeg nægter ham at komme videre og at så må han jo bare tage dem med?!
Nej fandeme nej om han skal tage dem med i sommerhus med en ny potentiel kæreste... Det var nøjagtig det samme sidst han havde en kæreste der boede de stort set hos hende de weekender de var hos ham...
Hvorfor er det at han ikke fucking bare kan være sammen med dem de dage han ikke har dem? Hvorfor skal det gå ud over dem at han har en ny måske kæreste? Det skal de sq da ikke blandes ind i altså... GRRRRR 

Bliver så rasende.. og ved jo han siger han tager dem med fordi han ved jeg er imod det og satser på jeg så alligevel vælger at bytte weekend med ham så han kan komme afsted...
Whats a girl to do?
Anmeld