Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en dreng på 15 måneder som har en Tripp Trapp stol. Vi har almindelig bøjle på (den gamle) og så den der plastik rygstøtte. Vi kom til at snakke om i dag hvornår det egentlig er tid til at fjerne den ekstra rygstøtte? Nogen, der ved hvor længe de anbefaler at man bruger den???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved ikke hvor længe den bliver anbefalet. Mener vores dreng var 1½ da vi fjernede den. Vi fjernede den, fordi vi fik at vide, at han havde siddet uden i lang tid i vuggestuen. Og vi troede han stadig var en baby
BJL2010 skriver: Har en dreng på 15 måneder som har en Tripp Trapp stol. Vi har almindelig bøjle på (den gamle) og så den der plastik rygstøtte. Vi kom til at snakke om i dag hvornår det egentlig er tid til at fjerne den ekstra rygstøtte? Nogen, der ved hvor længe de anbefaler at man bruger den???
Når han ikke kan være i stolen mere, så tager man den vel bare af. Jeg tror min ældste datter var 9 måneder, da den kom af hendes Hvis man føler at barnet sidder godt i stolen uden, så er der jo ingen grund til, at den er der
Jeg tror min datter har været 11 mrd. da vi tog rygstøtten af - hun sidder uden i vuggestuen
Super, tak.... jeg tror jeg fjerner den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128